Ülkemizde karşılıklı olarak ilişki yaşamak neden bu kadar zor?

Yaşamış olduğum bu ülkede karşılıklı olarak bir ilişki yaşamanın zor olduğunu düşünüyorum. Kadınlar bir ilişki eşiğine geldikleri zaman ya da birileri onları beğendiği zaman zor kadın rolüne bürünüyorlar vede ister istemez bu erkekte hoş karşılanmıyor.

o yüzden çevremdeki kadınlara karşı etkisizim vede tepki vermiyorum.

sizlerin yorumları nedir?
Ülkemizde karşılıklı olarak ilişki yaşamak neden bu kadar zor?
Cevapla