AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
138Cevap
Baştan yapman en iyisi.Çocuk tualete gidiyorum diyip depar atmaya başlarsa daha feci bir manzara olur. Ben kilolu biri görsem yanında yakışıklı biri... wc gitse adam ve gelmese büyük rezalet çevrediler tarafından onaylanılmış bir terkedilme 🤞
Buluşmayı uzat bir hafta iki hafta sonraya at Bi bahane bul sonra boydan fotoğrafını gönder o vakite kadar
Konuş gerçek neyse, kabul eder belki sever eğer bu şekilde vaz geçen biri içinde üzülmeye deymez. Seni kabul eden bu halinle kabul etmeli.
Belki yüzünü çok beğendi konuşma tarzın hoşuna gitti. Ne bu özgüvensizlik seni dış görünüş için sevecek biri hiç sevmesin daha iyi
sarıldıkça tat verir, kadının göbeklisi. diye boşa dememişler. aşk varsa , imkanda vardır. birey vucuda değil ruh'a aşık olur.
Sana böyle hissettiriyorsa hiç buluşma, çok üzücü bi his
Ya o bana bir şey demedi ki ben kendim takıntılıyım bu konuda. Ama söyledim kendisine şimdi
Keşke özgüvenim yok falan demeseydin.
Biraz özgüvenini yükselt kendinle barışık ol. Kilolu olduğun için buluşmayacaksa buluşmasını zaten
Söyleyim mı sence
Git buluş. Eğer bi uzaklık sezersen sen ona bastır. Ben elektrik alamadım senden ya ısınamadım bir daha görüşmeyelim de çık.
Ben de buluşmayı sürekli reddediyordum en sonunda pes edip buluştum kısayım bende falan ben seni bu kadar kısa tahmin etmemiştim basketbol oyna uzar belki boyun dedi gülüp geçtim egosunu tatmin etti buluş bi kere sonra karar ver sonuçta kimse dort dortluk değil kuzumm
Özgüvenli ol biraz, kiloyu dert edecek biriyse zaten buluştuğuna değmez.
hadi ya kilo önemli değil yani
Olayı sırf fiziğe vurursan niyetini belli etmiş olursun
ne gibi
Karşındaki adam her erkek gibi sığ olucaktır bebeğim burada sana buluş iyi geçer diyemem ama sende özgüvenim yok kiloluluyum deme aşkım ne var kiloda bu genetik bir şey o yüzden sudan bahane uydur vazgeçtim buluşmayı istemiyorum de ısrar etme de:)😘
Git hesabi kitlet kaç olursa olur olmazsa sen yine kazanırsın dbdhhd
Kiloluyum ve özgüvenim yok bu nedenle karşına çıkamıyorum demelisin.
Gizlenecek bir durum değil bu yani istersen verebilirsin
ne diyon knk
Kilo diyorum knk kilo istersen verilebiliyor ya hani
aklım fesat
Ahaha 😂😜
at fotonu yarın hala buluşmak istiyormusun de. kilo istersen verirsin her şey fizik değil ki...
bence bulusmayi ertele, cok acil isim cikti de. bu surede fotonu at, bilsin seni
karşındakine haksızlık yapıcaana azcık cesur ol kendini göster kamerada ben olsam senin gibi biri ile şişman olduğu için değil özgüvensiz olduğu için buluşmazdım.
askom erkek milleti icin kendini kasmana erek yok eminim oyle cok guzelsindir salla ne dusunur ne yapmaliyim die erkek milleti sonucta en akillisinin bile 2-3 tahtasi eksiktir kendi mağara adami olup karsisinda dunya guzeli ister
buluşmaya gitmelisin bence.
şişman olmak özgüvensiz olmaktan iyidir
kilonuzun biraz fazla olduğunu söyleyin bu dünyanın sonu değil
Kanka kadın dediğin ele gelir. Eğer çok rahatsızsan kilo ver zor bir şey değil.
Zor bir şey değil miii lütfen ya🤦🤦 hayatın en zor olayı kilo vermek
Yoo gayet kolay. Ben çok verdim.
Eğer öyle bir düşüncen varsa iptal et, ne sen üzül, ne de o
Bunlara takılma kilo veya boy seni seviyorsa en önemli şey o
Çok kilolu değilmişsin ve belki kilolu seviyordur ben gibi.
Belki kilolu seviyor 😂 boydan resmini at hala bulusmak istiyomusun de 😉
ppdeki halinle cok fark yoksa bulus bir şey diyeceğini sanmıyorum
Cocugun. Amac belli kizda guzel gecti demis dahasi yok
Sen kendini böyle kabul etmemişsin ki. Başkası niye etsin.
Hiç bir şey senden kıymetli değil. Söyle. Bırak beğenmezse beğenmesin.
Korkunun ecele faydası yok. Görüştüğümüz insanlarlada olmaz bazen git bir şansını dene
Beyninizi seviyim sizin egonuzu tipinize göre yüceltin sizde 😁😁😁😁😁
Ve Instagram egosu yüksek kısmın kullandığı bı platform Allah belami versin oradaki kızlarla şansımı deniyim derken kendimi kesesim geldi 🥺🥺🥺
Karşısında 90 kiloluk bir facia görünce kesinlikle hayal kırıklığı olacaktır.
lütfen karşındakinin insan olduğunu unutma olur mu
@-iirene şişman insan
hahahha ben şişman değilim kanka ama şişman olanların bu yorumu okuduklarındaki durumunu tahmin edebilecek kadar empati yapabiliyorum sen de yap biraz dene en azından aptal insan
@-iirene hayır yapamam bende öyle bir özellik yok
o zaman sus kanka onu yapabilir misin
@-iirene tutamıyorum kendimi maalesef
tmmm
Ben beğenmiceklerini bile bile buluşurdum
Ne kascam
Şişmanım de dürüstlük kazandırır
Seni oldugun gibi kabul ederse dönerse senindir kaçirma.. degilsede zaman kaybından kurtulursun
Iptal etme. Tanisin konusun. Eger seni o sekilde begenirse, ne mutlu size.
Saçmalama ya seni seven böyle sevsin sen busun işte kabullen ve kendine güven
İptal et, rahatsızlandım falan de kilo meselesini söyleme. Daha sonrasında hesabına fotoğrafını koyarsın, baktın çocuk yazmayı bıraktı görünce o zaman sende bir şey yazma. Ama fotoğrafı görmesine rağmen seninle konuşmaya devam ediyorsa daha sonraki hafta buluşmayı teklif et.
Hayır böyle bişey yapma. Seven insan olduğu gibi kabul etmeli zaten. Kendine haksızlık etme
Acik acik soyle olursa olur olmassa kurban olsun sana😅
Özgüven Eksikliğini Çöz Kilo illaki çözülür kilo var diye buluşmayamı gidilmez yapma yav
Sırf bu tür düşünceler yüzünden sanala karşıyım. Kimseyi eklemem ekletmem. Görecekse ilk reelde görsün isterim.
Önce kendin için yasamalisin o bu beğenir diye değil. Hayatına girecek doğru kişi seni her halinle beğenen kişidir. İleride insanın ne olacağı belli değil. Bunları göz önünde bulundurarak bir yola çıkın derim. Dış güzellik bir yere kadar.
Seni olduğun gibi kabul edenleri al hayatina. Seni oldugun gibi kabul etmeyenleri olduğu gibi s*ktir etmesini bil
Sen bensin ya ben sadece bu durumdayım sanıyordum :)
kendini uzme bosuna senide seven olur
Açıkça söylemen mantıklı ama böyle nereye kadar kendini saklayacaksın ki. Kendini beğeniyorsan böyle kal eğer değilsen de değiştirmek için çabala derim
Bence direkt olarak ayrıl diyete gir
Gittim buluşmaya çok güzel geçti devam ediyoruz şu an
e superrrr❤️
@soran yaaaa çok sevindim hep mutlu olun inşallah 🤗💕
@soran ay çok sevindim şu an her şey gönlünce olur inşallah 🥰
Ne zaman zayiflayacaksin öyle mi bulusacaksin yalan dolan olmamalı en başta her şekilde görüp konuşmalı muhtemelen üzülen taraf sen olacaksin
Dedim ona kilom var diye
Herşeyi en başta konuşup gorusseydin daha doğru olmazmiydi
Şu durumu okadar yaşıyorum ki illa flört olmasına gerek yok normel arkadaş olarak konuştuğum kişilerle bile buluşamıyorum ve bunu tamamen sorun haline getirdim içinden çıkarmadığım bir duruma ama bunu aşmamız gerekiyor🥺
Bence kafana takma, tip dedigin nedir ki, hicbirimiz kusursuz degiliz
Fotoğrafı atmanız gerekti, ne olacaksa olurdu.
Sağlık olsun, atmak istemiyorsanız atmayın ve gitmeyin tabi ama en başından yanlış yapmışsınız.
Açık açık söyle hatta foto at hala buluşmak istiyor musun diye sor?
Sakın öyle bir şeyi aklından geçirme. Birbirinizi görüp beğenirseniz devam edersiniz. Sürekli sanaldan görüşme kaçak oynamaktır. Seni bu halinle beğenirse beğenir, beğenmezse yollarınızı ayırırsınız. Uzatmanın alemi yok.
Zayıfla kardeşim. Buluşma süresini arttır o ara zayıfla eğer elinden gitmesini istemiyorsan. Bu arada kaç aydır konuştugun önemli. Eğer aranızda bi sevgi oldugunu düşünüyorsan ya da sevgi oluşabilecek bi süre boyunca konuştuysanız buluş.
Direk söyle ben kiloluyum bu yüzden buluşmak istemezsen seni anlarım de
Aynen bu şekilde söyledim az önce
Ne dedi
Lütfen bu söylediğini unut dedi benim için böyle şeyler hiç önemli değil dedi. Lütfen iyi ol böyle hissetme dedi.
Oha çok iyi karakterli çocuk
benim hatun da hem balık etli hem 165 civarı kısa ben 190 nım kalıplıyım baya lakin güzellik geçici bir olgu önemlii olan sevigi dir eğer sevgi ekte ise gerisi teferruat tır
Söyleme başka bahane uydur işim çıktı vs sonra iletişimi kes en temizi bu
Tabiki de ben ben balık etli bi insanım 65 kilo eski sevgilim 50 kiloydu mesela bu işler kiloya değil kalbe bakar öyle de söyleme buluşmak istese bile özgüvenin olmadığı için vazgeçebilir
Ya kendisi de öyleyse nerden biliyorsun burada çoğu erkek yalan foto koyuyor
Kortizon nedeniyle ani kilo aldığını söyle. Bu aralar çok meşhur bu yalan.
yalnız bu bir yalan değil
@edaliii4 biliyorum covid olduğum dönemde kortizonlu burun spreyi kullanmıştım aşırı derecede iştah yapıyor. Ama yememek elinde.
görende marcello mastroianni ile görüşecek sanacak git görüş sıkıntı olmaz