Beni seven adama, yaşım ondan büyük diye, ablan olabilirim, sevdiğin değil desem ne düşünür?

Bunu söylemek geldi aklıma, yoksa olmayacağını bildiği halde vazgeçeceği yok. Ondan 8 yaş büyüğüm o, 31 yaşında
Güncellemeler
+1 yıl
O hoslanilmayacak gibi değil ama olmaz yani. Çok fazla yaş farkı, ben ayrılmış o bekar. Nereden baksan uyumsuz, olacak şey değil, onunki kalbi bağlılık bunu anlayamıyorum
Güncellemeler
+1 yıl
Çok sık değil arada sırada kendini hatırlatır, tam bu sefer kesin gitti sanırım dediğim anda ortaya çıkar. Bir kaç yıllık konu bu yeni de değil ama sonuç yok, dediğim gibi olmayacak şey
Beni seven adama, yaşım ondan büyük diye, ablan olabilirim, sevdiğin değil desem ne düşünür?
Cevapla