Güncellemeler
+1 yıl
O hoslanilmayacak gibi değil ama olmaz yani. Çok fazla yaş farkı, ben ayrılmış o bekar. Nereden baksan uyumsuz, olacak şey değil, onunki kalbi bağlılık bunu anlayamıyorum
Güncellemeler
+1 yıl
Çok sık değil arada sırada kendini hatırlatır, tam bu sefer kesin gitti sanırım dediğim anda ortaya çıkar. Bir kaç yıllık konu bu yeni de değil ama sonuç yok, dediğim gibi olmayacak şey
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
Yaşı sorun etmiyor sen neden ediyorsun ya da yaşını bilmiyor mu?
Biliyor söyledim ama onun etmemesi zaten saçma. Çok fark var ben bunu kabul edemem hiçbir zaman
O zaman sen bu işin olmayacağını bir şekilde anlatmalısın ama kırmadan
Daha nasıl anlatayım. Herşeyi söyledim ama yine de hatırlatıyor kendini arada. İşte bunu söylesem diye düşündüm son çare
Boşanmış olmanın boşanmış olman niye sorun olsun bence bu düşünce de yanlış lakin onu kırmadan kendinizden yaşça küçük biri ile bir ilişki düşünmediğinizi belirte bilirsiniz. Ayrıca hz. hatice annemiz peygamber efendimizden büyüktü ve daha önce evlenmişti bunu da biliniz burada sadece sizin bunu istemediğinizi belirttiniz yoksa kalp kırmak iyi değil.
Başka biri ile konuştuğunuzu belirtin o zaman umudu kesilir
Bunu yapamam, yalan soyleyemem ki hayatımda kimse yok, almıyorum ne onu ne kimseyi
Neden kimseye şans vermiyorsunuz?
Çünkü evlilik düşüncem yok, kimseyle vakit geçirmeye de gerek yok
Bu da sizin bileceğiniz konu tabiki yalan söylemek istemiyorsanız bunu belirtin ve bir daha hiç bir şekilde görüşmek istemediğinizi belirttiniz ve iletişimi kesiniz.
Onu engellemek istemiyorum sadece ama ona umut da olmuyorum uzağım zaten ama onun bu durumunu da istemiyorum üzülüyorum
Oda bunu kullanarak senin duvarlarını aşmaya çalışıyor
Yıllardır aşamadi
Bir gün gelir aşar bunu bilemeyiz.
Yani bir anlık acıma duygusu ile şans vermek isteye bilirsin.
Yıllardır böyle birsey olmadı
İşte bundan sonra olmayacak diye bir şey yok neyse inşallah rabbim hakkınızda hayırlı olanı versin. Birde yalnızlık iyi değil hayatınızı paylaşmayı unutmayın ki daha fazla mutlu olasınız çünkü evlilik peygamber efendimizin sünneti dir.
Bir daha asla
Ne oldu ki bu kadar? Anlatmak isterseniz dinlerim. Lakin derdinizi de deşmek istemem.
Dertli fılan değilim sadece bir erkeğin yükünü istemiyorum artık. Benim yüküm bana yetiyor
Sen yükünü paylaş bir erkeğin yükünü al demedik ki neyse bu senin kararın sonuçta ben ne desem boş hem dediğim gibi Rabb'im gönlüne göre versin ve hakkında hayırlı olanı versin. Hayırlı akşamlar bu arada onu engellemek en doğrusu bunu bil.
Niye olmasın
Olacak gibi değil çünkü
Sadece yaştan ötürü mü
Evet ama ben ayrılmış çocuklu o hiç evlenmemiş, birçok sebep var ama benim için hiçbir yönden olacak şey değil
Hımmm anladım evet aslında çok zor olabilir mantıklı da olmak laxım
çok ya
Bencede
sevgimi seninki
Yani olmayacak şey, ben bağlanmıyorum ama o çoktan bile
çokmu deliriyor sana
senin yşkaç
Sadece kalbi bağlılık. Yaşanan bir şey yok
hmm senin yaşkaç
Hesapla işte
de ya
39 işte. Matematiğin yok mu
warya senden duymak istedim
adam sana vurulmuş mu
Kalbi bağlılık sadece, başka bir şey yok
sen oyşe sann
senn öyle sann
Sanmıyorum eminim. Çünkü o Allah yolunda biri, böyle bir talebi sadece Allah'in emriyle olur ama ben asla kimseyle bunu düşünmüyorum
sen herkesten mi wazgeçtin
Evet hiç kimse. Ama o ciddi niyetli bunu biliyorum Allah yolunda biri
ewlilik olmaz mı
Hayır bunu düşünmüyorum kimseyle
boy kaç senin
Sorduğun soruya bak. Ne ilgisi var konuyla devde değilim cücede
173 warmısın
ciddi sordum
Hayır
daha mı az
Sen bu boy konusuna niye takıntılısin. Diğer başka sorulara verdiğin yanıtlar da böyle?
çok önemsiyorum
Vardır bir sebebi yaz hadi
burdan mı yazayım
Evet, ne var bunda gizlilik
kadın dediğin 175-178 boyunda olmalı
Senin boy kaç kilo da?
183/95
Kilolusun boy normal
boyun iyi hafif kilo war
sende nasıl boy kilon
boş ver beni kılo iyi değil, göbek de vardır sende
nokta - boşwer diyorsan
bende mi göbek warrrr
Evet rakamlara göre öyle
peki..
selam desek
Göbek var mı yok muydu onu mu konuşacağız 😄
olmaz mı
en azından
konuşmamız düzgündü
sayende tabi..
İyi ama görmeden kim olduğunuzu konuşmak çok sıkıcı. Profil kime ait bilmiyoruz
sen ben
sıkıcı mıydı cidden
Buradaki sohbet iki kelime nedir ki sıkıcı ya da değil. Neyse size iyi akşamlar diliyorum
kaç kelimelik istiyorsun
ve bu ters konuman neden
Ters fılan değilim. Zaten yetetobce konuştuk diyorum yeterli. Ayrıca zaten sizin zafiniz olan boylarda değilim. 😄
kaçsın desen artık
Dediğim gibi, o boylar çok uzun, ben normalim
kaç sın
güncell ☺️
Abla deme lazım olur hasdhsafh de bence
Ya ben öyle diyeyim diyorum, o zaten demiyor, yanlış okumuşsun soruyu
Göbük atar
Ne düşüncek üzülür aw
Şimdi de üzülüyordur
Yaş bahane bence. sen ondan hoşlanmıyorsun ama o senden bayağı bir hoşlanıyor anladığım kadarıyla.
Yok gerçekten bahane değil, o hoslanilmayacak gibi değil ama olmaz yani. Çok fazla yaş farkı, ben ayrılmış o bekar. Nereden baksan uyumsuz, olacak şey değil
Açıkça söylemekte yarar var gibi. ama içindekinin sesini dinle iyi düşün ona göre bir karar ver :)
Söyledim zaten çok oldu ama yine de arada kendini hatırlatıyor garibim üzülüyorum haline. Bu sefer bunu söylesem kesin gider mi acaba diye düşündüm
Anlamıyosa tekrar söyleyeceksin yapacak bir şey yok. Zorla güzellik olmaz
Zorladığı yok zaten ama insan daha ne kadar umut eder ya, olmayacak şey işte, neden kabullenmez
Bazıları olgun sever sarap gibi
Bu başka bir şey, bilemedim bende, kalbi bağlılık sadece
Çok güzelsin ozaman
Ve seksi isen mumkun
Hiçbiri, çok güzel değilim ki seksilik hiç değil konu, zaten kapalıyım böyle birsey mümkün değil
Kapalı olman güzel ve seksi deyil sin anlamına gelmez
O yataktaki halini hayal kurmuştur fiziki olarak
Yok gerçekten değilim süsluman değilim
Hepimiz müslümanız adam seni beğenmiş istiyor seni cildirir
Hem genç senin için daha iyi
Adamın derdi Allah'in emriyle ama ben bunu kimseyle yapmam artık. Onunla hiç çünkü yaşı sorun
sen niye yapamazsin
Yaşi küçük olması daha iyi senin için
Evlilik istemiyorum çünkü kimseyle
Mutluluğunu engelleme pişman olursun
Çiçek susuz solar
Solmadı yıllardır
Yılardır kimse yokmu hayatinda
Hayır almıyorum kimseyi. Bundan sonra da değişmez
Sen şu an bal gibisin yemeye doyurmazsın yazık etme kendine
Doyulmazsin
Halimden memnunum. Kimseye gerek yok uğraşamam
Seni tanımak isterdim dogrusu
Elinden tuttuğum gibi nikah masasına götürür dum suŕukliye surukliye
Kimse götüremez artık asla buna izin vermem. Bu yüzden kimseye selama da gerek yok vakit almaya da
Tanısam ben götürürdüm emin ol
Sana kendini hatirlatirdim
Sen öyle san. Sen değil ama ben kendimi tanıyorum. Bir daha asla
Ben çok hayır diyen kadın gördüm evden çıkarken düş alıyorlardı yani seninde zaafın vardır onu bulamiyorlar🤩🤩
Tabi tabi, öyledir☹
Aynen
şu an yanımda olsan sabah koynum da uyanirdin🤪🤪🤪
Herkesi kendin gibi sapkın sanıyorsun ama değil
Sapkın deyilim
Ee kactinmi
Bozulur
Başka türlü vazgeçeceği yok, bunu düşündüm
Seni tatmasina izin ver
Saçmalama, onun amacı bu değil zaten. Ciddi düşünecek biri, kalbi bağlılık onunki
Erkek beyni oyle calismaaazzz sadece ufacik ama ufacik yakinlas bak bakalim tutkusu azaliyor mu artiyor mu? Artiyorsa sikinti cunku ben hakli olmus olurum azalip kaciyirsa sen haklisin
sen 39 mu sun
Evet
😳😳😳
merak ettim
Neyi? Çok mu 39
hayır seni merak ettim
benim bi konuştuğum var 42 yaşında
Sadece konuşma mı, ilerisi var mı?
ilerisi
Onunla düşüncen tabiki sadece gününü gün etmek ama neden o? Mantıklı bir açıklaman var mı
varda ne deyim ben burdan sana herşeyi yazmam ki
Yaz birsey olmaz, seni de onu da kim tanıyor. Konu para o zaman
ne parası ömrümde kadın parası ne cebime girdi ne boğazımdan geçti
O zaman çok mu seksî ya da f*ck olayı sizinki
neden özelden yazmıyosun insan yemiyorum ben
Gerek yok
aynen gerek yok sorup durma başka
Vazgecer sen sevöıyonmu
Ne dediysem vazgeçmedi bugüne kadar, olmayacağını yaşımı hepsini söyledim
Tavsiye verıym. Gızlısn ama yazamıom
Buradan söyle
Engelleniyor burdn
hmm takıl bebeği m işte
Olmaz böyle birsey uymaz ikimize de
hahahah :D bakın eğlenin seks yapın işte
Neden olmasın ki peki
Olacak şey değil çünkü
Neden işte büyük bir eşin olması iyidir
Yahu git işine çocuk
tamam da sebebini söylemedin
tamam anladım bla