Bir senelik güzel ilişkimiz vardı ailem dışardan kimseyi istemiyor diyip soğudum sıkıldım diyip daha sonraki zamanlar ayrıldı?

İki üç ay oluyor arada konuşuyoruz ama benim canım çok yanıyo aramızda kötü durum yok diyo barışmak istiyorum dedim nasip ne diyeyim diyo bana ilgi duyup yakınlasmasi sevmesi için ne yapmalıyım canım çok yanıyor gerçekten hep ağlıyorum çare bulamıyorum barışması için biseyler yapmak istiyorum nasıl davranabilirim beni istemesi için çok kötü oluyorum kafayı yicek gibi önerileriniz neler
Bir senelik güzel ilişkimiz vardı ailem dışardan kimseyi istemiyor diyip soğudum sıkıldım diyip daha sonraki zamanlar ayrıldı?
Cevapla