AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
110Cevap
Çocukta vuxut var ise evlen.
Hiç yoktan bebekler güzel olur 🤓
Damızlık niyetine al.
Saçma saçma yorumlar var🙈
Yaşamaya hakkın yok felan nedır yahu🤔
Beni görmeden benle sohbet eden hayran olur
görür
engeller
yapabileceğim bir şey yok tip bu
Sevgilim var de al bir erkek knk ni foto cekil :) cocukda mesafesini koysun, madem ses tonu onemli git siir okuyan yakisikli bul ,"Bedenlerin kalıcı olmadığını biliyorum" bunu icten demediginde belli :)
Ayril temizlik imandan gelir resmen berbat
Icten dedim bu arada. Kimseyi kirma derinde degilim, oyle bir ses, oyle bir mizac ama gel gor ki igrenc tipi
Temiz degilse arkadas bile olma bence , insan yıkanip temizlenmeli sonuna kadar haklisin, buradakileride boş ver
Hoşlanmadığın sevmediğin bir kişi ile zor bence arkadaş olunur
soğuduysan zor kızlların soguması erkeklere benzemıyo valla
Sen ve sen gibiler umarim en kisa zamanda bu dunyadan yok olur gidersiniz. Igrenc diyor ahlaksiz karaktersiz!!
Kes sesini ayak fetisci kole
Hadi ordan paranin kopegi seni eminim arkadanda veriyosundur !
Annenle mi karistirdin beni?
Hadi ordan karakoy o pusu seni😁😂
Annenin acik adresini de vermezsin yani
A. na. nci v. ele. d😂😂
maalesef onunla yine aynı şekilde devam etmek mümkün olmaz sevemezsen yani, bişey söylemene gerek yok bence yavaşça kendini geri cekiceksin o tarz muhabbetlere girmeyeceksin o da anlicak zaten uzulebilir ama yapacak bişey yok bu dünya toz pembe değil
Tipine odaklanma sesine odaklan orijinalinde o kadar kötü olmuyorlar merak etme. Zaten kadınlar bu yüzden çirkin erkeklerle birlikte :)
iğrenç deme bari ya. senin karakterinden iğrenç olamaz
Tm knk
Homo Sapiens nesli tükenmemiş yaşayan tek insan türü anlamına gelmektedir. ☺️☺️ homosapien insan demek tatlım iyi yine insana benziyormus bu bir umut ışığı olur belki sana 😁
Hahahahah
Ne kadar kiricisin beğenmemiş olabilirsin ama iğrenç demeye hakkın yok kimseye. O çocuk için en iyisi zaten onunla konuşmaman çünkü kalbin iğrenç
Ayn knk
Evlenmiceksşn dimi boş ver gormeden sesiyle istediğin kişi canlandırma bilirsin öyle takıl hiç görmemiş gibi foto goruntulu konuşma isteme foto at de arada aç ama bakma gibi
Kzıı çıldırtmışlar😂😂 sayende yeni kelimeler öğrendim ama
Flört sohbet iyi fazla kendimi kaptirmak istemiyorum birdaha görüsmeyelim cünki sanal aleme inanmiyorum de bitir
Yani ne desem bilmiyorum keşke iğrenç değil de görünce beğenmedim deseydin bu kadar tepki de almazdın. Ama bu olay biraz zevkler ve renkler meselesi bu yüzden beğenmediysen biraz biraz mesafe koyup sonra da konuşmak istemediğini söyleyebilirsin
O çocuğu üzersin sen Ümit vermeden zamanla iletişimi yavaş yavaş azalt
kanka beğenmiyosan yapcak bişey yok. keşke görmeden bu kadar ilerletmeseydin. arkadaş gibi davran artık o da anlasın arkadaştan öte istemediğini.
bence uzatmadan ayrılın..
ilk görüş çok önemli..
bi insana tipin olmasa da iğrenç demek nasıl bi seviyesizliktir sen dünya güzeli olsan ne olur bu kafayla cidden yazık
Bak çocuk tipsiz değil, mağara ayısı anlıyon mu
Hebele hübele hsjsjs
kimse kimseyi beğenmek zorunda değil ama birinin tipi hakkında böyle şeyler söylemek hiç hoş değil.
bence bırak çocuğu senden kurtulsun
Ayn
Neden insanlar yakışıklı isterki sanki o çocuğun tercihi tipsiz olmak sizin gibiler yüzünden o. insanlar her gece ağlıyor keşke yakışıklı olsaydım diye
Yoo ben de tipsizim. Kimse tipsiz birini istemek zorunda değil. Ne istediğine kendisi mi hükmedecek? İstemsiz şekilde istiyor.
Yeter ya bu kadar tip önemliyse önce fotoğraf isteyin abi kimseyi kırmaya hakkınız yok
Flört etmişsin şimdi bir şekilde çocuktan uzaklaşsan kırılmayacak mi aynı şeyi bir arkadaşım yaşadı çünkü
Kalbi hissetmeyen gerisini de hissetmez
#Hükümdar
İfade biçimin yanlış olmuş sorunu okuduğumda bende diğerleri gibi anladım ama günceli okuyunca hak verdim. Çirkin değilde bakımsız diyebilirdin biraz kaba olmuş.
Bir insana çok iğrenç demek nedir, lan siz nasıl insansiniz igrençsin, ekmek arasındaki şey.
Annen mi yani
Hayır senin gibi KAŞ AR
Hem Kaş ar olup hemde nasıl böyle yüzsüz olabiliyorsun.
Annenden öğrendim
Sik iyim seni
Annenle düzgün konuş
Direkt kesin bağınızı...
Yürümez o şekilde, '' eh işte '' değilmiş, size hiç uymamış.
Ben görüntüde sorun var sandım ama kişisel bakım da sıfırmış sanırım, uzaklaşın.
İğrenç demek ayıp tabi kişinin gözüne hitap etmesi de önemli ama tek kriter bu değil
Gördüğünde etkilenirsin belki ama sanal ortam bu kimseye hemen güvenmemek lazım.
Sende en cirkin tipini ona at oda senden iğrensin uzaklaşsın.
Senin uslubunda iğrenç
Da'yı ayırmam gerekiyordu sorry😏
Birisine iğrenç diyebilmen, senin nasıl iğrenç karakter de olduğunu gösterir. Kendin kusursuzmuşun gibi davranmamalısın.
O iğrenç sen oluyorsun aslında
Senin zihniyetinin igrencligi
Ya of kes.
Ben de böyle bir sorunla karşılaştım aynı sekilde ses tonu cok hoştu ama görünce pek sevemedim bütün heyecanım gitti. Ben uyguj bir dille devam edemeyecgimi soyledim ve bitirdim sen yinede ıgrenc deme uzulebilir.
Onunla kavga etmek için biseyleri bahane et. Yine kırmış olursun ama tipi yüzünden değil. ssjcjsjsj öyle daha iyi olur.
zaten arkadas gibi konusuyomussunuz öyle devam edin :D
Ya sizin okuma yazmaniz mk yok sksmddjd
İğrenç demeseydin keşke burada ki erkeklerden dahaiğrenç olamaz
Her şeyim dış görünüş olmadığını anladığın bir gün evet tekrar ısınmam kuvvetle muhtemel
Hahahahahjaa komedi ya:D İyi olmuş sana görmeden biriyle flört edilmez tecrübe olsun:D
Bir insana iğrenç demek çok çirkin bir şey, keşke bu şekilde ifade etmeseydin.
soguduysan iliskiyi bitir bence yoksa daha cok kirilmis olucak..
Muhabbeti azaltarak iyice kes oda soğur zaten senden
ses bende, tip bende. seksapel bende. discord da var :P
Senin kalbin iğrençç bee
Çocuğa yazık senin gibi iğrenç birini seviyor
Beni sevdigini sanmiyorum, asik olabilcek kafada biri değil
Cocuga uzuldum boyle birisiyle flortlestigi icin
Bende uzuldum. Keske biraz kendine baksaymıs.
Boyu kilosu iyiyse ne kadar kötü olabilir ki?
Degil
Hmm anladım kilolu ben de sevmem.
Başıma geldi bir kere tövbe ettim artık 😂
Ya cok kotu bi durum ya. O da bi insan, duygulari var ve ben goz zevkim icin kırmaya hakkim yok diye düşünüyorum
Yani kırma bencede arkadaş olarak devam edin
Çok ısınır patlar bu muhabbet
AHHZAHZHAHZSHSHZ
Lan dalga geçmeyin akıl verin
Yok isinamazsin o iş bittiii
Ya deme öyle işte
Öyle ama haksız mıyım
şu an mesela opustugunu düşün ne hissettin
Mide bulantısı
cok igrenc diye nitelendirmen hos olmamis.
Çocuğun fotosunu bi atar mısın merak ettim
Lan at bi şuraya harbi merak ettim
Ayrıl sende djjdj
engelle geç uğraşma zaman kaybı
Yok olmaz... soguduysan olmaz
Şans ver her şey tip değil.
Sen çok güzel misin teyze?
Baştan bitir uzatma ikiniz için de hoş olmaz
Ne kadar kötü olabilir ki
Hiç kendini zorlama o zaman
Aynı şey başıma geldi deneme bile olmuyor
seni çok iyi anlıyorum