
Onu öylece bırakıp gidemezdim
Konuşur bir orta yolu bulmaya çalışırdım
Kariyerim herşeyden daha önemli
Hiç düşünmedim valizimi toplar giderdim
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

konuşurum orta yolunun bulmaya çalışırdım. gerekirse yanımda gelmesini sağlardım. ha ikisini de reddederse eğer takmazdım . çünkü kariyer önemli . bunu onun da düşünmesi lazım
Hayallerimin ve kariyerimin önüne geçmeyecek olgunlukta bir sevgiliye sahibim. Beni destekler. Karşı çıkmaz. Hadi varsayalım ki çıktı. Yine de giderim. Eşim olsa da giderdim. Benim kararlarıma saygı duymayan birinin yanımda işi bile yok.
Birlikte konuşurduk, karara göre gider ya da gitmezdim.
Normal şartlar da onu da alır giderdim :D
Cevap
18Cevap
Ben oraya gideyim onu da alırım yanıma. Yeterli ülkeden kurtulalım.
İlk önce ben giderdim daha sonra onu da yanıma alırdım
kariyer odaklı yaşıyorsam bunu eğmeden bükmeden derdim sanırım
ama kariyer odaklı değilsem de yurt dışına çıkmazdım sanırım
Beni gerçekten seviyorsa ya valiz hazırlar ya da bekler.
Sağlıklı bir ilişkisiyse sorun çıkartmak, güven eksikliği yaşatmak yerine destekleyici olur zaten. Sorun odaklı değil çözüm odaklı olur öyle bir partner. Yani bu aslında nasıl biriyle olduğunuzun bir göstergesi olur.
Kariyerimi bırakamam aşkımı da bırakamazdım ona beraber gidelim derdim gelmese de ben giderdim kariyer daha önemli sonuçta aşk bitebiliyor ama gelirdi bence ya aman zaten sevgilim yok ki jajaj ben olmasa sorun yok ama olursa da dediğim gibi
Onu yüzüstü bırakıp gitmem tabi. Yanımda götürmek için her şeyi yapardım. Gerekirse evlenir öyle giderim..
Gelecek misin yavrum dıye sorarım. Kem kum ederse eyvallah kendıne iyi bak der giderim
Kimse kimsenin ekmeğini vermiyor. Kariyerimi seçerim tabiki de.
Hayallerimin peşinden giderim benimle bu hayale ortak olmak istiyorsa peşimden gelir.
onun iş aile durumu mümkün kılıyorsa onun da gelmesini isterdim
Yurt dışına giderim. İsterse beni destekler, isterse benimle gelir, isterse kendi bilir.
Eğer ciddiysem konuşurum yüzüğü takarım birlikte gideriz. 😁
Kesinlikle giderdim. Ne kadar sevdiğim önemli değil.
Benimle gelmek istese götürürdüm gelmezse orta yolunu bulmaya çalışırım
Ayrılık yani
Yani gerçekten sevdiğim kişiyse tabi değil bırakmam ama normal biri ise ayrılık
İlişkilerime önem vermem hele ki herkesin yalan olduğu şu devirde, o yüzden valizimi toplar giderim umrumda olmaz
Geleceğim ve rahatım TL insandan daha önemli.
Tl ne ya ahsjd klavye katmış
Karıyerim daha önemli.
Kesinlikle düşünmeden giderdim, elime böyle bir fırsat daha ne zaman gelir ki
Onuda yanıma alırdım giderken
Evlenelim beraber gidelim derdim.
Konuşur ortak noktayı bulur onuda götürürdüm
Sevgilim de benimle gelir
Zaten yurt dişinda iş arayacam xd
Toparlan gidiyoruz derdim
5 yıllığına çıkasım var aslında.
anket çok saçma aynı anlama geliyor hepsi
kariyerim önemli diğerinde de düşünmeden giderim diyor aynı anlam nasıl diploma veriyorlar size anlamıyorum ya
sevgılımle beraber gıderdım
Onu da götürürüm
Gelsin benle
Kalk gidiyoruz
Eski sevgilim*
B şıkkı.
Kasinlikle çıkardım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?