Yedekteyim gibi davranıyor kazanmak için uğraşmalımıyım yoksa yoluma mı bakmalıyım yoksa intikam mı almalıyım?

  • 3ay flört ettik sonra arkadaş kalalım dedi tamam dedim sevgili yaptı ayrıldı geri geldi sevgili olduk sonra konuşmayı kestik tekrardan yazdım sevdiğimi dile getirdim hayatımda biri var ama iki arkadaş gibi konuşabiliriz dedi yedek kulübesinde 10 numara forma giydirmek gibi bir şey bu fakat ben hala bu çocuğu istiyorum geri gelir mi gelirse intikam mı alayim yol mu vereyim kazanmak için uğraşayim mi
İntikam al
Yol ver
Uğraş
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Yedekteyim gibi davranıyor kazanmak için uğraşmalımıyım yoksa yoluma mı bakmalıyım yoksa intikam mı almalıyım?
Cevapla