O kadar güzel giden bir ilişkim vardı ki. Ya da ben öyle sanıyordum.. Belli ki bu sadece benim hissettiğim bir şeymiş. Bir hafta önce sevgilimin beni bir Rus kadınla aldattığını öğrendim. Turistlerin bolca bulunduğu bir yerde yaşıyoruz ve sevgilim de işi gereği çok muhatap oluyor onlarla. Beni aldattığını kendisi itiraf etti. Daha fazla yapamıyorum dedi başka bir kadını sevdiğini söyledi. Bir birliktelikleri bile olmuş ve ben o sırada her şeyin çok iyi gittiğini düşünüyordum. Gerçekten şu son bir haftadır kendimi asla gelemiyorum ne yapsam toparlanamıyorum. Bir yanım intikam almak istiyor bir yanımda boş ver gitsin diyor. Ne yapmalıyım arkadaşlar gerçekten hiç iyi hissetmiyorum kendimi...
Güncellemeler
+1 yıl
Hayır da kadın da çok güzel yani.. ooofff offff
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer