Bazılarına bakınca "beni hayat harcamış" diyorum. Adaletsizlik niye var?

Kızlar var ne güzel, ben çirkinim. Kimse ilgilenmiyor. Kimi sevsem olmadı. Artık sevme/beğenme duygularımı da yitirdim. Kimseden hoşlanamıyorum. 2 yıl önce aşık olduğuma takılı kaldım. O da sevmedi gerçi. İçimden seviyorum onu sadece. Yeni insanlardan hoşlanamıyorum. Milletin gözünün kaldığı çekici erkekler bir şey ifade etmiyor. Ne de olsa ben seven sevilen kümenin dışındayım. O gözle bakmamayı öğrenmişim.
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Güncellemeler
+1 yıl
Güncell
Güncellemeler
+1 yıl
Üstünden aylar yıllar gecse de duygular im aynii
Bazılarına bakınca "beni hayat harcamış" diyorum. Adaletsizlik niye var?
Cevapla