Eşimin giyimi hoşuma gidiyor ancak sokaktakilerin sapık bakışlarından rahatsız oluyorum?

Eşim de ben de marjinal giyimi seven insanlarız ancak sapık insanların sapık bakışlarından ve eşime bakıp kendi aralarında konuşmalarından sıkıldım. Birkaçına sinirlenip herkesin içinde bağıra bağıra gözleriyle taciz ettikleri eşimden özür dilemelerini istedim ama baktıklarını inkar ettiler, orada oturan teyzeler bile gördüklerini söyledi kınadı sapıkları yine de inkarlarından vazgeçmediler. Eşim sakinleştirdi de oradan ayrıldık. Sırf o yüzden eşimle kıyafet konusunda tartıştık ve anlaşmaya varamadık. Eşimin giyimiyle bitecek bir konu olmadığını biliyorum ama eşimi taciz etmelerinden rahatsız oluyorum ve buna yardımcı bir cevap arıyorum.
Eşimin giyimi hoşuma gidiyor ancak sokaktakilerin sapık bakışlarından rahatsız oluyorum?
Cevapla