Bakmıyorum dese de...
Kendimi kötü hissediyorum evliliğim bitebilir ne yapmam lazım kendimi kötü hissediyorum?
Kendimi kötü hissediyorum evliliğim bitebilir ne yapmam lazım kendimi kötü hissediyorum?
Arkadaşım. Hemen celallenme. Eşinle bir günde evlenmedin. Senin az da olsa karakterini bilmen lazım. Anlaşırsınız. Mutluluklar dilerim.
Ama zoruma gidiyor çok
Uyarsam nolacak adam Müslüman adamım ben serefime namusuma laf ettirmem diyo
Cevap
6Cevap
Seni sevmiyor olabilir
Her şey senin elinde tatlı dılle anlat ona rahatsız olduğunu
Dışarı çıktığınız zaman gözüne uyku bandı tak. Düsmesin diye koluna girer öyle gezersiniz
Çok komik
Senin eşinle birlikte yaşamak zorunda olduğun hayat ise trajikomik. Babay 👋
Yani saba karşı olan saygısını bitirir bu sen varken başkasına bakmak gerçekten ayıp birde birşwy soracam evli bir kız neden bekar biriyle çok iletişim kurnak ister aynınyerde çalışıyoruz
Ben de bakarım ne olmuş yani
Tamam da hayatımı kısıtlıyor.
Huy demekki
Senin bakma niyetini de sorgulamak lazım sanki😉
Güzele bakmak sevaptır tövbe yarabbim😊
Tabiki de bakarsın 😊senden güzel değildir o 🤭 ondan dedim
Karakter işi yaa
Sende açık hiyin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?