Eşim dar giyip dışarı çıktığım için çok sinirlenmekte haklı mı? Yorumlarınız nelerdir?

Eşim çok dindar ve katı kurallı olan biri ve ben tesettürlüyüm üst kısmı dar olan bir siyah elbise giymiştim yanlışlıkla üstüme hırka almayı unutmuştum biz yazları Antalya'dan köyümüz vardır oraya gideriz bütün ailecek bende aşagımızda annemin (annemler İzmir de yasıyor tatil için köye gittik) yanına gidecektim köy yerinde üstüme hırka almadan gittiğim için beni içeri çekti bağırdı nerde senin üstün dışlıgın bu dar şeyle nasıl rahat ediyorsun dedi kolumdan tuttu elbiselerimin olduğu yere götürdü hep aynı şeyi yapıyorsun dedi bir daha bunu tekrarla cok kötü olacak sesi sonra hırkamı üstüme attı giy bunu git akşama kadar gözüm görmesin seni dedi sizce haklı mı biz genciz Yani o 24 yasında ben 20 yaşındayım. Eskiden biz evlenmeden önce ablasına bu konu da kızmıştı şimdi de ben aynılarını tekrarladım şimdi bence cok haklı ama benim anlık hatam dı ve öncedende tekrarla mıstım onu cok seviyorum beni sahipleniyor ve cok seviyor cünkü sizin yorumlarınızı alabilir miyim? Saygı çerçevesini koruyalım
Güncellemeler
+1 yıl
Hırka giymeyi unutmuştum geri dönüp alacaktım ki beni yiğidim gördü
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar yiğidim çokta yakışıklı ve bilgilidir Yani bir soru sorun hangi kitap hangi cilt anında söyler vaazları ve hoş sohbeti vardır mesleği imamlık vs değil ama onlardan daha çokta bilgiye sahiptir 😊
Eşim dar giyip dışarı çıktığım için çok sinirlenmekte haklı mı? Yorumlarınız nelerdir?
Cevapla