Sizce insanlar neden herkesle bir şeyler yaşamaya çalışıyor?

Dün akşam burada bir takılmaktan biraz sıkıldım ne başka bir uygulama indirdim zaten ne zamandır aklımda olan bir şeydi girmemle çıkmam bir oldu insanlar neden acaba herkes yani birbirine bu kadar böyle yürüyor belli bir hedef yok belli bir kriter yok herkese yürüyorlar.

Resmen girdim sadece 1 saat civarı takıldım o kadar çok mesaj o kadar çok istek geldi ki o kadar çok kişiyle eşleştim ki böyle bir şey olamaz yani😂…
Kesinlikle şunu söylüyorum ki KizlarSoruyor uygulaması diğerlerinin yanında bir melek😂
Kesinlikle şunu söylüyorum ki KizlarSoruyor uygulaması diğerlerinin yanında bir melek😂
Sizce insanlar neden ne istediğini bilmiyor neden böyle inanılmaz bir sadakatsizlik güvensizlik ve sevgi eksikliği var?
#reda
Güncellemeler
+1 yıl
Dün bir tinder a bakayım dedim yani öyle yoğun bir erkek daha girer girmez sadece aradan 1 saat geçti ve sayamadığım kadar çok kişiyle eşleştim kenara kaydırıyorum kaydırıyorum bitmiyor 😂 burdakilere öyle yoldan çıkmış filan diyoruz ama burası cennet gibi bir yer orada millet sadece günlük partneri arıyor🤣
Sizce insanlar neden herkesle bir şeyler yaşamaya çalışıyor?
Cevapla