Bir insan konuşma, iletişim konusunda istemeyerek beceriksiz olabilirmi ki?

Her seferinde konusalim diyen o konusmak istemiyomus gibi davranan da o. Neden böylesin diye sordugumda ne var ki ben de diyo ya 🤷‍♀️😂 Bi kac bilgine danıştım konuşma özürlüsü olabilirmiş 🥺 sizce?
Bir insan konuşma, iletişim konusunda istemeyerek beceriksiz olabilirmi ki?
Cevapla