Erkekler bir kızın neden fazla erkekle konuştuğunu düşünür?

Çok fazla erkeklerle konuşan biri değilim. Ne zaman bir ortamda biriyle daha yakın olsam o kişi çok fazla erkekle konuştuğumu düşünüyor ileriki zamanlarda söylüyorlar bunu bir uygulamadan biriyle konuşuyorum ama flört olarak değil kesinlikle ingilizce konuşuyorum geliştirmek için onda kaç kişiyle arkadaş olduğumusordu bir tane olduğunu söyleyince şaşırdı kaç tane beklediğini sorduğumda çok fazla kişi olduğunu söylediAma gerçekten herkesle yakın olan biri değilim büyük grupların veya herhangi bir grubun içindeki kız olmadım yani bazı tipler vardır ya çok fazla kış arkadaşı vardır çok fazla erkek arkadaşı vardır onlardan değilim onlar da biliyor
Erkekler bir kızın neden fazla erkekle konuştuğunu düşünür?
Cevapla