Muhtemelen öyle olacak. Bunu kabul etmeyecek erkeklerin var olduğunu görmek sinir bozucu oldu şu an. Duyan da sabahında eşleri evi terk edecek, kayıpları olacak sanır. O saatten sonra bir ömür boyu birliktesiniz zaten. İlk geceden neyin aceleliği bu. Biraz anlayış fazla geliyor bazılarına...
Ederim ne olacak ki. O gece ilk temas yaşanacak diye bir şey yok. Bir çoğu o gece ilk geceyi yaşamıyor zaten. Nereden mi biliyorum. Çünkü burası bu tür sorunların yaşandığına dair tam bir merkez. 😁
Düğün stresi yorgunluklar falan derken muhtemelen zaten iki tarafta bayılır gece 😅 zaten bir ömür birlikte olucağız aceleye gerek yok sarılıp uyurdum huzurun kollarınds