Hayır onun yastığı ayrı olsun benimki ayrı olsun ben yastığı sarılırım zjddj Yani tamam aynı yatakta uyuyabiliriz ama aynı yastıkta uyuyamayız imkan yok
Aynı yasıtk ya da çift yastık farketmez... Aynı yastıkta kocayın sözü bir kinaye... Çiftler ölene kadar bir birlerini sevince işte o zaman aynı yastıkta kocamış olur.
Bu fotoraf beni eskiye götürdü annelerimiz çeyiz yapardı bir tane bundan muhakkak o zaman aklıma gelmezdi demekki ondan yapıyorlarmış yastıkla olacak is değil ama deyim yerini bulsun degil mi
İki tarafı basılıyor ortası kabarıyor kuzum ergonomik olmuyor bunlar 🙊🙊 Beyfendinin göğsünü yastık olarak kullanmayı tercih ederim bazen de tam tersi 🥰
Bir yastık daha iyi ayrı yastığa lüzum yok kavga edince ayrı odalara geçmeyece lüzüm yok.. her kavgada yatak ayırmak zaten evliliği yıpratır.. onun için bir yastık..
Görsellerdi yastıklar şahaneymiş 😂 Yani bunların modern hali olursa neden olmasın bir yastığa baş koymak. Ama ben yastığı değil sevdiğimin göğsünü kullanıcam kocamak için..
Hayir. Tek yastikta yatmak bireysel alanin ruhen ihlal edilmesi, tek tipli yasama gecisin göstergesidir. Oysa kadin da erkek te her daim hür iradesi ile istedigi sekilde uyuyabilme ve hareket etme kabiliyetine sahip olmalidir.
2 yastığı tercih ederim ve ayrı yatılmalı Uyurken ağız suyu akıyor iki kişi 1 yastığı heder eder 2 kişiden biri yatakta 2 kişilik yorganı tek kendine çekebilir Onun için tek tercih ederdim