Yatakta uyumak varken koltukta uyumayı tercih eder misiniz? Tercih ederseniz bunun nedeni ne olur?

Canım yatağım, canım yatağım der dururdum hep ama bugün koltukta yatasım geldi. Koltukta uyumanın da farklı bir havası var gibi geliyor nedense. Bana büyükbabamlarda geçirdiğim o güzel yazları hatırlatıyor. Gerçi onlarınki koltuk değil divan tarzı idi böyle uzunn uzunn ama olsundu... Bazen rahatlık değil, huzur ister ya insan. Koltukta uyumak da bana o çağrışımı yapıyor bu gece. Belki devamı gelirrr. 👻

Yatak varken koltukta uyumayı tercih eder misiniz? Tercih ederseniz nedeni ne olur peki? 🤍

Yatakta uyumak varken koltukta uyumayı tercih eder misiniz? Tercih ederseniz bunun nedeni ne olur?
Yatakta uyumak varken koltukta uyumayı tercih eder misiniz? Tercih ederseniz bunun nedeni ne olur?
Cevapla