Kendimi ve kızları anlamıyorum?

arkadaşlar bir kızın istiyebileceği her şey bende var yakışıklıyım boyum 1.85 mavi gözlüyüm sesim çok güzel vokalim zaten akademik durumum çok iyi aşkı gerçekten çok önemsiyorum ama hep beni harcadı kızlar bu zamana kadar 1 kere aşık oldum o da beni kulandı bir kızdan hoşlandım sevgili olduk iyi gibiydi aldattı kızlar hep güvenimi sarstı normal arkadaşım olan tüm kızlar da arkamdan vurdu önceden bunlar olurken cinsiyet değil karakter meselesi falan dedim sonuçta ben evin tek erkeğiyim ve evde 5 kadınla yaşıyorum hep de böyle büyüdüm kadınlar büyüttü hep ama kızları anlamıyorum ben hoşlandığım kıza git gel yapmam soğuk sıcak yapmam lan seviyorum işte, ufak adım atarım eğer o da atarsa tamamdır ben de atarım ama aşka olan inancım da gitti bütün arkadaşım olan kızları hayatımdan çıkardım (çoğu zaten arkamdan konuştuğunu biliyordum kanıtlayıp postaladım) valla bilmiyorum ne yapmalıyım ileride bir kızı nasıl sevicem ve nasıl onu elde etmeye çalışcam çünkü bütün kızlar acı çektireni imkansızı seviyor ben yıllarca kadınlarla büyüdüm ve kadınları üzmemek karakterimde ama ilgi verince sana yaklaşan kız da görmedim direkt cep sizce ne yapmalıyım yorumunuz neler?
Güncellemeler
+1 yıl
yaş 30 35 demiş yok öyle bir şey 18-25 diyin siz
Kendimi ve kızları anlamıyorum?
Cevapla