Sevgilimle buluşamıyoruz diye çok sinirlendim kavga ettik uyudu?

Ya zaten ben covid oldum benden sonrada o oldu neredeyse 1 aydir gorusemiyoruz halbuki 20 dk mesafe var. Simdi de kuzeni burada misafirleri var iste cocukla takilmaliymis misafirmis falan. Ben öğrenciyim tatilimiz var diye hayal kurdum çok güzel planlar yaptim bulusuruz diye ama beyefendi hep bir sorun çıkarıyor bulusamiyoruz surekli bisey oluyor. Ya diğer çiftlere çok özeniyorum bende güzel resimlerimiz anilarimiz olsun istiyorum ama olmuyo. Zaten onu çok özledim bu yüzden çok hırçınlaştım sinirli oluyorum ağlamak istiyorum. Ama o bunu anlamıyor. Ve soğuk yaptım diye gidip uyudu. Sizce kim hakli ne yapmaliyim?
Güncellemeler
+1 yıl
Zaten dünde bulusucaktik baska sehire gitmesi gerekti beni ekti onada ayri sinirlendim
Güncellemeler
+1 yıl
Tasinma durumlarida var cidden napicam. Mesafeler engel değil ben beklerim ama ileride tasinicaklar yanimda mesafeler bu kadar azken. Ben bu kadar cabalarken en azindan bana biraz zaman ayirsa keske
Sevgilimle buluşamıyoruz diye çok sinirlendim kavga ettik uyudu?
Cevapla