Bende evlenmek istiyorum çocuk yapmak istiyorum yanlız ölmek istemiyorum sevmek sevilmek benim hakkım değil mi?

Offf 24 yaşına giricem 4 ay sonra hâlâ sapım doğdum doğalı sapım isteyen var ya serseri ya yaşı benden büyük bazıları da evlenip boşanmış kişiler yani sizin anlayacağınız normal biri çıkmıyor çıksa zaten evleneceğim

Çok dua ediyorum evlenmek istiyorum bu yaşta ne evliliği daha dur dediğinizi duyar gibiyim KS halkı artık olsun ya sızın sevgiliniz illaki olmuştur benim hiç olmadı bende sevmek sevilmek istiyorum artık çocuklarım olsun istiyorum
Güncellemeler
+1 yıl
Sevgilim olmadı ailem biraz baskıcı da hoşlandığım oldu 3 yıl önce onun da sevgilisi varmış olmadı yani
Güncellemeler
+1 yıl
...
Bende evlenmek istiyorum çocuk yapmak istiyorum yanlız ölmek istemiyorum sevmek sevilmek benim hakkım değil mi?
Cevapla