#SelamGençlik ⭐🍀💛
Sevdiğinizle herşeyi yeniden başlatmak... Güzel olmaz mıydı? #BambaşkaBirAşk #TubaSueda ⭐🍀💛
Sevdiğinizle herşeyi yeniden başlatmak... Güzel olmaz mıydı? #BambaşkaBirAşk #TubaSueda ⭐🍀💛


öyle yaptık zaten 💜💞
Hayır istemezdim..
Cevap
3Cevap
Kimse ile baştan başlamak istemem. Soğudum her şeyden zaten.
Tekrar başlasam güvenimi tekrar kazanması gerekir ve çok uğraştırır. Ben sil baştan değil de tecrübelerimden başlamayı tercih ederim.😄
İsterdim yeniden başlamak yeniden keşfetmek o yanlışları yapmazdık
Bir kere yetti, tekrara gerek yok 😄
Düne kadar evet, bugün hayır
farklı bir zamanda karşılaşacak olsaydık evet
Hayır istemezdim sanırım ya şu an böyle iyi
Evet isterdim
Hayır istemem
Güzel olurdu yani.
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar