Sevgilim ayrı olduğumuz dönemde benim yanlış şeyler yaptığımı düşünüyor. Ne yapacağım?

Sevgilimle kendisinden kaynaklı 2 aylık bi ayrılık dönemimiz oldu. 5 yıllık bi ilişkiydi. Barıştıktan sonra ayrılık döneminden dolayı karşı cinsle hareketlerimle ilgili çok yanlış düşündüğü şeyler var. Bunda benim geç söylemem vs etkili oldu. Ama sonuçlarının böyle olacağını asla düşünemezdim, ben etkilenmez önemsemez diye düşünüyordum. Ama öyle olmadı.

O dönem benle ilgili düşünceler onu çok kötü ediyor. Yani gerçekten iyi değil. Günlük işlerini yapmıyor az konuşuyor vs. Benimle de konuşmak istemiyor. Ama benimle konuşmak ve konuşmamakta iyi gelmiyor.

Beni kötü bilmesini istemem düşünceleri çok yanlış. Ama konu bundan da çıktı artık gerçekten iyi değil. Bu durum beni çok üzüyor. Onun iyi olmasını istiyorum. Konuşmasam yanlış düşüncelerle daha kötü olacağını düşünüyorum. Konuşsam da zorlamış gibi olacağım ve açıklamalarım onun yanlış düşüncelerini değiştirmeme yetmiyor

Ne yapmam lazım gerçekten bilmiyorum. Onu çok seviyorum ama o beni çok yanlış kafasında kodlamış ve hissel olarak çok kötü sürekli bunları düşünüyor.
Sevgilim ayrı olduğumuz dönemde benim yanlış şeyler yaptığımı düşünüyor. Ne yapacağım?
Cevapla