Normalde bakmam ama peş peşe gelirse bakarım😅 kimmiş bu densiz diye😅 acil olsa arar insan. Diğer türlü bir kere atarsın mesajı karşılık gelmezse meşgul demektir. Bir daha atmazsın.
Güven en onem verdiğim konudur. Güvenmediğim kişiyle arkadaş da olamam ki, kaldi ki eşime güvenmeyeyim. Tabi ki telefona eşimin izni olmadan bakmam, masaya gelir sorarım üst üste mesaj geldi önemli bir durum mu var diye. Gizli gizli telefon kovalamak, şüphe içinde yaşamak insanı yorar.
Yani tabi benide öncesi ilgilendirmez ama ben zaten onla olamayacağım için beni ilgilendirmiyor allah mutlu etsin ne diyim umarım onun sevdiğide onu sever
Bakmasamda kendisine mutlaka sorarım. Eş ya da sevgili isek birbirimizin kapsama ve sorumluluk alanındayız, iki taraf içinde merak edilir ve açıklama gerektirir😉👍🌹 yok bakmam etmemciler, dürüst olun, fazla rahatlıktaki ilişkilerde herkes kendi halinedir, birbirimize karışmayalım özgür olup istediğimizi yapalım bana göre değil uymaz da. %90 ına bu durum uymaz. Net ve dürüst olalım demi😁😉🌼 ayak🦶 yapmaya gerek yok
Eğer herhangi şüphe çekici durum yok ise bakmam belki annesinden veya kardeşinden geldiğini varsayarak eğer halleri tavırları ve konuşması şüphe çekiciyse kontrol ederim tabiki kıskanç bir insanım ben 🤭🤭
Normalde kimsenin bir seyini kurcalama huyum yok cunku. bana yapilmasina ayar olurum ama bu farkli belki de insan. bu sayede aldstildigini ogrenir. Caktirmadan bakiveririm sonra okunmadi olarak. isaretlerim, islem tamam😁
Hayır onun yanına gidip mesajın var gel bak diye haber veririm. Ya da umursamam ve gelip bakmasını beklerim. Özel bir mesaj olabilir o yüzden bakmak doğru olmaz.
Normalde kimsenin özelini karıştırmam. Tekçe sevgilimin, eşimin telefonunu kurcalarım. Bir ilişkide taraflar birbirine açık olmalı, bir şeyler saklamamalı ki güven oluşsun.
Kimden geldiğine bakarım eğer erkek yakın arkadaşları ise okumam ben okutmam çünkü kendi kız arkadaşlarımla ile olanları :D ama diğer türlü bakarım tabii
Masaya telefonu bırakan erkeğin 2. bi telefonu daha vardır. Aksini iddia eden yalan soyluyodur. Erkekler kolay kolay telefon bırakmaz direk şüpheli vaka
Ama şimdi yalan mı söyleyekkk. Kıskanç olduğum bariz ortada zaten :D hatta şöyle bi durum bile olabilir, yanımdadır o telefon susmuyordur ondan önce ben alırım elime telefonu :D kim lan bu diye
Gayrı ihtiyari bakarım ama cidden birlikteysem ve tanıyorsam bakmam
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Eşim olduysa ona güvenirim o yüzden bakmama gerek yok bende öyle herkes ile evlenmem ki benim evleneceğim kişi işlerinden benim gibi telefona bakmaya vakti olmaz
Bakmam çünkü, güvensizlik olur. Güvenmiyorsan başka yollarla kontrol et, veya ayrıl. Özel hayatına karışma. Ayrıca son zamanlarda, sosyal medyada böyle şakalar yapılıyor. Dikkatli ol. Bakmak için bir çevirirsin. Hop, bir bakmışsın video.