Hayır yapmam. Kaldı ki sevgilimin evinde kaldığım ya da sevgilimin bende kaldığı zamanlar da olmuştur. Bir kere bile telefonlarını elime almadım. Cep telefonu kişinin şahsi malıdır. İzin istenmeden dokunulmaz bile. Hem ayıptır hem de etik değildir. Sevgiliye güvenmeme durumu varsa zaten sevgili olmayın o kişiyle, bu kadar basit..
2
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Eşimin mesajlarını okusam ne olur😂 bankalar ve kız kardeşinin mesajları var whatsaap ı bile yok normal mesajlaşmadan yazıyor neden sosyal medya kullanmıyorsun dediğimde sosyal medyadan tanımadığım kadın/erkek farketmeksizin yazsa hoş olmaz evli barklı adamım ben ne yapayım sosyal medyayı whatsaap ı telefonumun şifresi bile yok diyor 😂
asla canısıyapacağım en son şeydi bunu yapan insan önce kendine güvenmiyordur sonra karşı taraftakine bu yüzden asla yapmam he izin alırım izin verirse okurum vermezse asla
okumam buna gerek yok bilmem gerekeni bana söyler zaten.. bilmemi gerektirmeyecek bir durum varsa da kendi özel hayatı bu sevgilim için geçerli eşim olursa zaten herşeyi bildiğim için de ne gerek var okumaya zaten biliyorum
Mesajlarını da okurum (sosyal medyası dahil), instagram ve twitter beğenilerine de bakarım, galerisine de bakarım, google’dan arama geçmişine de bakarım, telefon arama geçmişine de bakarım, youtube yorum bildirimlerine de bakarım. Hatta ona da söylerim sonra bunu, korkacak birşeyi yoksa zaten güler geçer. Ben sormadan kendisinin haber vermesi gerekir ne halt yiyorsa da bana zaten normalde. ’özel hayat, kişisel alan bilmem ne’ diye zırvalayanlar sonrasında da çok üzülenler oluyor.
Evet karşı tarafın özel alanı kötü bir huy hem kendine hem karşı tarafa saygısızlık ama elimde değil maalesef içim içimi yer. Eğer telefonunda şifre yoksa bakabileceğim her yalnız olduğum an mesajlarına instagram dm'lerine arama motoruna youtube izleme geçmişine google geçmişine a'dan z'ye bakarım yoksa karşı tarafa asla güvenmem.
Ne dürtmesi önce ben onu dürterim hadi bakalım diyr 😂😂😂şaka bir yana zaten biz birbirimizden asla saklamayız kırkta yılda bir ben omunkine bakarım o da benimkini saygısızlık yapamamak için pek eline almaz anca telefon başında çok durursam neyle ilgileniyorım diye bakar 😊
Ben unutmadan da bakıyorum kiiiii :) Bu soruya ben kesinlikle bakmam diyenin kişinin sevgisinden aşkından şüphe ederim ben. Sıfır duygu olmalı ki umursamasın :)
Okumam hayır tenezzül edip telefonunu elime dahi almam eğer çok merak ediyosam gizli gizli niye yapıyım ki bunu ondan rica ederim oda izin verir vermez ona kalmış ama kesinlikle karıştırıyım ediyim demem
Asla yapmam hiç hoşlanmam bu tarz davranışlardan. O şeytan beni dürtüyorsa güvenimi sorgulamamın vakti gelmiş demektir. E güvenmiyorsam da ne işim olur öyle biriyle.
bi anlık bakarım herhalde bilmem belkide umrumda olmaz ama cidden kuzeniyle 2 saat aralıksız ne konuştuğunu merak ediyorum bunların aile uzun konuşur hep 🤣🤣
Güveniyorsam bakma gereği duymam, ama bu zamanda birine güvenmek çok zor. Güvenmiyorsam da bakamam çünkü ister istemez yanlış bisey gorucem diye korkarım.
Ben bakardım dayanamam o boşlukta bakardım ama doğru bir davranış değil tabi ama anlamam yani aldatır ise ben de onu aldatarak intikam alırdım ama yine onunla devam ederdim
Birlikte bakmak isterdim. Bunu kabul etmezse belli etmeden karıştırırdım. İlişkide üzülen taraf olmamak için yinede bakmak gerekir şahsen. Okumam diyen arkadaşlar daha önce sevgililerden darbeyi yememiştir ahaha
İkimizde birbirimizin telefonunu rahatca alabilmeliyiz özeli ne olabilir aksine vermiyorsa gizlediği korktuğu bişey vardır bende zaten arkadaşlarıyla konuşmaları gibi şeylere bakmam
3
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Hayır bakmam, okumam. Güvenmediğim biriyle bir ilişkim olamaz zaten
3
0 Yorumla
Gizli Üye
(45 üstü)
+1 yıl
Şeytan dürtermi dürtmezmi bilmem ama şeytanı içimde hissederim çakmayacağı bi şekilde illaki kurcalarım.
Bırak telefonu unutmayı gözünün önünde alırım o da zaten en fazla arkadaşlarının durumlarına felan bakıp sıkılınca bırakacagımı bildiği için bı şey yapmaz
En hassas noktam. Gözümün önünde biri mesajlassa asla okumam telefon verseler elime yine okumam. Buna kimsenin hakkı yok. Ne münasebet. Saygısızlığa girer ve saygısızlığa tahammülüm yoktur
O anki halime bağlı bakabilirimde bakmıyabilirimde hiç karıştırmak gibi huyum yoktur lakin karşımdeki kişi merakımi tetiklerse bakarım sevgili degil ama eş evet bakarım