Kocamdan boşandım 7-8 ay olacak. Adam barışmak istiyor ama gönül almak tekrar güven kazanmak değil se*s isteyerek. Normal mı bu?

Güvenimi çok sarstı ve artık dayanılmaz hale gelince boşandım. Çocuğumuz var. Adam barışmak istiyor güya ama hep gece yarısı yazar ve konuyu cinselliğe getirir. Ben senden soğudum normal mısın sen dedim, nafile yine aynı. Gündüz vakti hal hatır dahi sormaz ama gece veya pazar günü yazar da yazar, anı yaşa der. Nasıl bir şey bu ya?
Kocamdan boşandım 7-8 ay olacak. Adam barışmak istiyor ama gönül almak tekrar güven kazanmak değil se*s isteyerek. Normal mı bu?
Cevapla