"Nikahın imamını da kıyarım, hükümetini de, sabrına başlarım sükunetine de!" diyen sevgiline ne derdin 🤵‍♂️👰‍♀️?

Selamlar.. Hayatındaki insan "yeter ulan evlenelim artık" moduna geçse ne tepki verirdin? 😜😄👰‍♀️🤵‍♂️🥂 Keyifli günler.. ❣

https://m.youtube.com/watch?v=GyRd3NNSqco

şarkının ritmi çok güzel 😂

#smellsmoke
Nikahın imamını da kıyarım, hükümetini de, sabrına başlarım sükunetine de! diyen sevgiline ne derdin 🤵‍♂️👰‍♀️?
"Nikahın imamını da kıyarım, hükümetini de, sabrına başlarım sükunetine de!" diyen sevgiline ne derdin 🤵‍♂️👰‍♀️?
Cevapla