Güncellemeler
+1 yıl
...
Giden mutlaka geri dönüyor merak etme, bir anlamı olmasa da, ayrıca gideceği varsa tutamazsın zaten. Oluruna bırak...
Mücadeleyi gerektiği yerde bırakmak lazım...
Evet hep dalga geçip eğlenip sektir etceksin başından Allah bunu mu istiyor anlamıyorum artık
Ben severken ölçülü olamıyorum..
Kaybediyorum kendimi..
Cevap
1Cevap
O söz çok doğru ben o söz sayesinde kaybetmemiştim dengelemiştim
Ben😔
Maalesef oldu 😞
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar