Balık burcu erkeği geri döner mi pişman olur mu aramiz normalde çok iyiydi ama son zamanlarda soguk davranıyordu


Bak kanka burcu falan bir kenara Bırak.
Bunu aynısı başıma geldi, hiçbir şey yokken aniden "aile, maddiyat" falan filan bahaneler uydurup bıraktı beni sevgilim.
Bende üstüne gitmedim, dedim sen bilirsin, istediğini yap, aradan 4 ay geçti yine mesaj attı bahaneler uydurup benimle tekrar konuşmak için.
Neredeyse gerçekten seven bütün erkekler böyledir. Yani dönerler.
Sen gizlice köşene çekil, hayatına bak, evet üzüleceksin yokluğuna ama onun döneceğini de bil her zaman.
Beni dinlediğine asla pişman olmazsın inşallah.
Adamın üstüne gitme, bırak sensizlik nedir öğrensin...
Üstüne gidersen daha çok soğur...
Özelden konusabilirmiyiz sen beni anlarsin mesajları atacağım
Cevap
3Cevap
Soğuduysa gelmez daha
Gelse de eskisi aska olmaz
Soğumak için hiçbir sebebi yoktu aramız iyiyken birden başka birine dönüştü
Hayır yok gerçekten
Evet çok güzel geçmişti ondan sonrada aramiz iyiydi
Gitmek isteyene kal demiyorum artık tutmayacagim
Olmaz. Tek olmayı sever.
Balık burçları mi öyle
İçe kapanık duygusallar. Tekliğini sevmiş bu. boş ver üstüne gitme sakın kendi haline bırak yüzsün:)
Aramiz iyiyken bana cok güzel şeyler söylüyordu sözler vermişti bussuru
Bu kim ki hangi şehir
Bahane kardeş pişman falan olmaz.
Pişman olmaz bu
Neden
Yazdıklarından belli. Seni istemiyor
Ne zamandır ilişkiniz var
2 ay
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?