
Ne garip..
Aslında hayatıma girdiğin günden beri
Hiç kötü bir şey hissetmemiştim
Evet demiştim bu doğru kişi
Saçma sapan birkaç yılın sonunda
elimdeki bu saçma sapan mektupla
ne kadar yanıldığımı anladım
Sen hiçbir şeye değmeyecek bir insanmışsın
Bende buna inanacak kadar safmışım
Bazen hayatımıza birisi girer ve girdiği ilk günden ilgisini alakasını gösterir bizimde genelde bu dönemimiz biraz duygusal eksiklilerimizin olduğu bir dönemdir ve o dönemden mütevellit bu durum bize iyi geldiğin den dolayı acaba doğru kişiyi buldum mu diye düşünüp..
Bir şans vermek isteriz ve dahası mutlu olduğumuz için fark etmeyiz başka şeyleri ancak zaman ilerlediğin de aslında onu tanıdığınızda gerçekler ortaya çıktığında aslında hiç sevginizi hak etmeyen ve aslında hiç hayatınızda olmayan birisi olduğu ortaya çıkınca..
bu durum sizi nasıl etkiler
#DengesizBirAdam
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer