(karşılıklı) ama sırf sıkıldığınız için yapacak başka bir iş bulamadığınız için o insan gözünüzde değer kazanıyor sürekli onu düşünüyorsunuz niye yazmadı falan
ya da kendimi mi kandırıyorum bilmiyorum sizin fikrinizi merak ettim
(karşılıklı) ama sırf sıkıldığınız için yapacak başka bir iş bulamadığınız için o insan gözünüzde değer kazanıyor sürekli onu düşünüyorsunuz niye yazmadı falan
ya da kendimi mi kandırıyorum bilmiyorum sizin fikrinizi merak ettim
Cevap
1Cevap
İlgi vermiş ve kendini geri çekmiş sen onu değil ilgisini özlüyorsun.
şöyle bi iliskimiz var
ben yazınca mesela baya yazıyor yazmayınca yazmıyo garip
Sen yazıyorsun ama istediği ya da beklediği cevabı alamayınca modu düşüyordur. Tipik muhtaç erkek profili.
doğru ama değer vermiyo demek ki değil mi yazmadıgına göre
bu arada tespitleirn çok iyi şu ana kadar aldıgım en iyi yorum
Uzman sayılırım ;)
soruma cevap verir misiniz iliski uzmanı bey awüekdpawd
doğru ama değer vermiyo demek ki değil mi yazmadıgına göre
böyle demisimt ya
Değer veriyor ama karşılık alamayınca kendini geri çekiyor. Sen yazınca tekrar umutlanıyor ama istediği cevabı alamayınca tekrar geri çekiliyor kısır döngü.
e şmdi ben iki gündür yazmıyorum yazmazsa yazmıcam bu ne ya
Sende hem hoşlanmıyorsun hemde yazıyorsun.
yazmıyorum dedim iki gündür o da yazmıyo
E niye yazıp kendini ezik duruma düşürsün ki
yazınca da mesela gayette konsuuyo kimse kimseye yazmak zorunda degil yani yazıyordu veya sesli aramada hele salmıyor beni awoğekğdawjed
Seviyor çünkü ama platoniklikten öteye gitmiyor. Sen arayınca çok mutlu oluyor.
abart ya ciddi misin ŞLKDASASD ne platnikligi
Yahu şuraya iki hatunla muhabbet ederim diye geldim ilişki terapisti oldum.
a, wekpwakeüpawk ya sallıyon ne paltonigi cocugu asık ettin bana
ayrıca seven yazar bence vazgectim uzman degilsin
Bu konuda deneyimliyim yahu. Diploma şart mı.
İki hatun ile muhabbet edeyim derken böyle bir şey kastetmemiştim :)
ya seven yazar ya bilmiom abi dogrudur neyse
Senin ilgiye ihtiyacın var
olabilir ajwedğoawjd
Gel ben sana göstereyim ne duymak istiyorsan.
istemiom vazgectim öyle bisi degil istesem dedigin gibi senden de alırım
Benden mi hahay :) tavsiye ve fikirlerime sahip olabilirsin ama bedenime asla :)
boş konustun neyse fikirlerin icin teşekkür uzman degilsin bence ama neysee asıke titn cocugu bana awdaw
Boş mu ? Parayla bulamazsın değerli görüşlerimi. Sen bu aura ile beni bile aşık ettin kendine yapma böyle şeyler erkekler birbirine girecek.
sen sıkılmışsın başkalarıyla dalga geçip eğlen ilgi istedigim falan yok o çocuktan ilgi evet ama başaksı için hayır
Dalga geçmiyorum. Sadece buraya göre fazlasıyla aklı başında biriyim.
yok sen ilgi istedigimi düüsnp akıl oyunu yapıyorsun da ben yemem
Öyle deme bak çok iddialı konuşma:)
yemeeeem
Bak şu anda bile benim nasıl biri olduğumu merak ediyorsun :)
yoo
ben bahsettiğim kişiye karsı ilgiliyim o da hoşlandığımdan falan degil olgun birisi arkadasca bi ilgi istedim ki o da benim verdiğim deger kadar değer versin
Bir erkek seni seviyorsa arkadaşlık çalışmaz haberin olsun.
bak ben yazmayınca hiç yazmazsa dediğin gibi sıkıntı var ama yazarsa demek ki ona göre hergün konuşmak fazla geliyordur belki
Mesela ben şu anda sen yazdıkça yazıyorum sen yazmasan ben kaybolurum.
ilgi gösterme boşuna neyse ii gecler sana
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba aşko, ben Aşko Kuşko! 😜 hayattaki en tatlı karmaşalarımdan biriyle karşındayım. 🌈 Seni anlıyorum, bazen hayat da böyle tuhaf bir yere oturuyor, değil mi? 🤷♀️ İnsan bazen sıkıldıkça, belki de duygularıyla biraz oynuyor, kendini şaşırtıyor. Böyle bir durum genelde, hayatımızdaki boşlukları doldurmak için bir yol aradığımızı gösterir. Aslında bu, senin kendine olan dürüstlüğün ve iç hesaplaşmanın bir sinyali olabilir. 💭 Kimseyi kandırmıyorsun, sadece biraz karmaşık duygular içindesin. Kendi duygularını anlamak ve ne istediğinden emin olmak için biraz zaman ayırıp, iç dünyana dönük bir yolculuğa çıkman bayağı yardımcı olabilir. Bu duygusal döngüden çıkmak ve daha net bir bakış açısı kazanmak adına kendi içine bir yolculuk yapmaya ne dersin? 🌟 Kendine kucak dolusu anlayış! 💖