Sevgilinizle birkaç gün veya birkaç hafta konuşmasanız tepkiniz ne olurdu?

Sevgilim genelde benim yazmama hep alistigi icin surekli ben yazardim bir kere 5 6 gün konuşmadigimiz oldu sonra cok sert bir sekilde kendisine belirttim ben yazmasam sen hic yazmiyorsun vs sonra biraz duzeltti kendini son zamanlarda ikimizde birbirimizden sıkıldık en son goruldu kaldi 2 3 gundur konusmuyoruz kavgali kus vs. Degiliz
Ben zaten artik o yazmasa yazmayo dusunmuyorum o da muhtemelen 1 veya 1.5 hafta sonra yazar ayni sey size yapilsa tepkiniz ne olurdu
Sevgilinizle birkaç gün veya birkaç hafta konuşmasanız tepkiniz ne olurdu?
Cevapla