Merhabalar,
Sevgilinle bir gün boyunca hiç konuşmadan geçirecek olsan, bu durum ilişkinizi nasıl etkilerdi?

Merhabalar,
Sevgilinle bir gün boyunca hiç konuşmadan geçirecek olsan, bu durum ilişkinizi nasıl etkilerdi?

Neredeyse hiç konuşmadığımız gün olmuyor ancak bazen işimiz çıkabiliyor. Özellikle onun işi çıkıyorsa hemen buradan atarlı giderli soru soruyorum. Trip yapıyorum bir süre sonra barışıyoruz🤣
Yüzüne bakar gülümserim, yanaklarını öper saçlarını okşarım. Ona yemek kahve ve meyve hazırlarım. Kalpli resimler çizer , şiirler yazarım. Elele tutuşur gezerim, onun güzelliğini doya doya seyrederim.
Konuşmaya ne gerek var. Kalp sevdikten sonra
Cevap
8Cevap
Konuşmuyoruz zaten zhdj
kötü etkiler tabi ki de
O kadar hasar oluyorsa canı cehenneme gerçekten benim değerimi bilmeyen ve konuşmayan herifin yakıştığı yer benim yanım olamaz bir daha..
Kascak bir durum yok kafan rahat olur hiç yoktan
Ayrıldığımızı ve beni istemediğini düşünürüm ve üstüne gitmem eğer isteseydi yazardı zaten.
Öyle bişey mümkün değil döverim🥺
Göbeğimiz çatlardı biz konuşmayı çok seviyoruz
Muhtemelen özlem duyulurdu. Olanlar düşünsün gerçi
Öyle bişey olması mümkün değildir..
Etkilemezdi
Ben dayanamam ki
Finish him.
Sıkıntı yapmam.
Özlerdim kötü olurdu
Hiçbir şey olmazdı.
Ayrılık olurdu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?