Evli birine aşık oldum? Oda benden hoşlanıyormus? Çıkmaz yollara girmeden fikirlerinize ihtiyacım var:((?

Ben birinden cok hoşlanıyordum. Adam yüzük takmadigi icin evli olduğunu düşünemedim. Sonra ben bosandim 1 yil oldu. Onunla aynı yerde calisiyoruz. Aramizda epey yas farki var. Sonra dertlestik onunla. Sonra beni öpmek istedi. Ben karsilik vermedim ne kadar sevsemde onu.. neyse zaman geçti bende ona karşılık vermeye başladım odasında öpüşmeye başladık. Bu beni hiç aramıyordu. Bi gun odasına gittim konuşmak istediğimi söyledim o gun bana dediği kafamda çelişkiler vardi ondan seni aramadım ben istemiyorum devam etmek dedi. Bende hic ustelemedim tm dedim zaten yanlış bir durum. O zaten diyordu bu sana haksızlık olur diyordu. Cunku evli. Neyse ayni gun arkadas kalalım dedik akşamına odasında buluştuk yine olan oldu kopamadik. Senden hoşlanıyorum cok dedi bana. En son görüştüğümüzde artik daha ileri gidip dokunduk. Korkuyorum. Bosanmani istemem dedim senden beklentim yok dedim. Yanimda olsan yeter dedim. Biliyorum yanlış ama ona aşığım vazgeçemedim;((sanirim oda bana yöneliyor. Oda zaten dedi bende baglanirim dedi. Ve beni kiskanmaya başladı. Biryere gitsem erkekmi diye soruyor. Bu aramızdaki durum ne olur sizce? Birde adam ilk defa bana dun mesaj attı nasılsın dedi. Mevkisi yuksek biri ikimizde korkuyoruz is yerinde. Sizce oda benim için risk alıyormu. Dusunceleriniz , onerileriniz icin tesekkur ederim. Lutfen yargılamayın başına gelmeyen bilemez.
Güncellemeler
+1 yıl
Benzer olayi yasayanlar lutfen yorum yapsınlar. Dm ye gelemem buraya yazın.
Güncellemeler
+1 yıl
Aramizdaki sey Şu an heves olabilir ama adım adım bu bağlılık dönüşebilir. Cunku eskisinden daha ilgili bana. Yanima geliyor , mesaj atıyor bu kadar ilgilenmiyordu
Evli birine aşık oldum? Oda benden hoşlanıyormus? Çıkmaz yollara girmeden fikirlerinize ihtiyacım var:((?
Cevapla