onu çok seviyorum ama sevmenin ötesinde onunla konuşmayı ayrıca seviyorum. beni sevmiyor yapabilcem bişy yok biliyorum ama onunla konuşabilmeyi aşırı derecede istiyorum..
eskiden sevgilisi olsa napıcam derdim şimdi var yinede konuşmak istiyorum. ve duygularım karıştı onunla başta iyi iki arkdştık o günleri hatrladım sevmesede ben yine onun yanında olmak istiyorum.
biliyorum yoluna devm et dicksiniz ama başkasını seviceksem seviyim demyle olmuyor. bir anda karşıma çıkar eğer olucaksa. o yüzden bir arkdşı gibi yanında kalıp konuşsam kötü bişy mi yapmış olurum?
eskiden sevgilisi olsa napıcam derdim şimdi var yinede konuşmak istiyorum. ve duygularım karıştı onunla başta iyi iki arkdştık o günleri hatrladım sevmesede ben yine onun yanında olmak istiyorum.
biliyorum yoluna devm et dicksiniz ama başkasını seviceksem seviyim demyle olmuyor. bir anda karşıma çıkar eğer olucaksa. o yüzden bir arkdşı gibi yanında kalıp konuşsam kötü bişy mi yapmış olurum?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar