Karşılıksız seviyorum oda başkasını seviyor sizce napmalıyım? soru bu değil ayrıntıda?

onu çok seviyorum ama sevmenin ötesinde onunla konuşmayı ayrıca seviyorum. beni sevmiyor yapabilcem bişy yok biliyorum ama onunla konuşabilmeyi aşırı derecede istiyorum..
eskiden sevgilisi olsa napıcam derdim şimdi var yinede konuşmak istiyorum. ve duygularım karıştı onunla başta iyi iki arkdştık o günleri hatrladım sevmesede ben yine onun yanında olmak istiyorum.
biliyorum yoluna devm et dicksiniz ama başkasını seviceksem seviyim demyle olmuyor. bir anda karşıma çıkar eğer olucaksa. o yüzden bir arkdşı gibi yanında kalıp konuşsam kötü bişy mi yapmış olurum?
Karşılıksız seviyorum oda başkasını seviyor sizce napmalıyım? soru bu değil ayrıntıda?
Cevapla