İlklerimi yaşadığım sevgilim onun ilki olmadığım için "Benim için çok büyük bir olay değildi." dedi. Beni seviyor mu?

Öpüşmüştük ve biraz daha ilerisi. Benim için hatırladığımda gözlerim dolacak kadar "Büyük" bir olay. Ama o böyle hissetmediğini söyledi. Güzeldi ama öyle aman aman bir şey değildi, dedi. Erkekler sadece ilkine mi "aman aman" der? Yani birini sevdiğinde böyle hissederler mi? Söyledikleri aklıma geldiğinde çok üzülüyorum.
İlklerimi yaşadığım sevgilim onun ilki olmadığım için "Benim için çok büyük bir olay değildi." dedi. Beni seviyor mu?
Cevapla