Daha önce sevgilim olmadığını ilk kez sevgili olduğum kıza söylemedim çok mu kötü bir şey yapmışım?

Çevremde ki kızlar ve erkekler sakın söyleme kızlar öyle erkekleri ezik pısırık itici mal olarak görür seni kullanır o kız söylersen dediler. Bende yalandan uydurdum 4 defa oldu şu sebepler yüzünden ayrıldık falan filan diye anlattım işte inandı o da şansıma. Diğer malum olay varya onu da yaşamadım sorarsa yaptım derim artık. Yalan söyledim ama kendi geleceğim için faydalı bir yalandı.

Daha önce sevgilim olmadığını ilk kez sevgili olduğum kıza söylemedim çok mu kötü bir şey yapmışım?
Cevapla