Yakışıklı erkeklerin yanında çocuk gibi hissediyorum kadın gibi hissedemiyorum?

Durum kısa ve öz: Gerçekten çekici ve yakışıklı iri yapılı erkeklerin yanında kendimi çocuk gibi hissediyorum. Dişil enerjimi kaybediyorum onun yanında çocuk ya da kız kardeşiymişim gibi bir moda giriyorum. Bu hissi nasıl yenebilirim?

Evet tuhaf gibi gelebilir ama benimle aynı hisleri paylaşan başka kadınlar da olduğunu düşünüyorum.
Yakışıklı erkeklerin yanında çocuk gibi hissediyorum kadın gibi hissedemiyorum?
Cevapla