26 yasindayim ama kendimi hala cocuk gibi hissediyorum, kizli erkekli ortamlardan niye bu kadar geriliyorum?

Çocuk gibiyim davranışlarım yaşantım üniversiteli kızlara bakıyorum burada akşam kafelerde erkeklerle ben mezun olmama rağmen çocuk gibiyim kardeşim universiteyi anlatıyor ben onların yanında çocuk gibi hala kafelerden uzak dururum çünkü geçmiş travmam var sevdiğim oğlan ortamci biriydi psikolojimi bozdu o korku hala içimde kızlı erkekli ortamlar beni geriyor yaşamadım diye belkide o kızların amacı belli bu saatlerde neyse ben onlarin yanında kendimi çocuk gibi hissediyorum nasıl düzelebilirim

Güncellemeler
4 ay
Ne yapmalıyım sizce
Güncellemeler
4 ay
...
26 yasindayim ama kendimi hala cocuk gibi hissediyorum, kizli erkekli ortamlardan niye bu kadar geriliyorum?
Cevapla