Hiç bakmiyorum sadece önüme ya da yere bakiyorum. Onlara bakarsam yanlış anlaşılır in diye ya da kötü bakarlar diye korkuyorum.
Ama böylesi de tuhaf geliyor sanki saygısızlıkmis gibi
Ama böylesi de tuhaf geliyor sanki saygısızlıkmis gibi
Cevap
6Cevap
Zati Şu an yasın doğruysa eğitimine odaklan boş ver erkekleri vs geleceğin herseyden önemli musmutlu bir gelecek seninle olsun kızçe hoşçakal 🤗🌺
24 yaşındayım yahu niye 18 24 arasını herkes 18 19 saniyo
Sağ ol bu arada bende sana mutlu bir gelecek dilerim :)
24 te tam olarak eğitiminin yeni tamamlanısı demek şimdide kariyer zamanı hem bunca yıl eğitimden sonra çalışıp ilk kazancınla kendine ait bi tatil yapma zamanı sonra bakarsın sevgili ilişkilerine ki bence bi abi tavsiyesi 30 zuna gelmeden kalkısma unutma biz erkekler siz kadınlardan daha gec olgunlasıyoz
30 yaşından sonra çocuk yapmak riskli olmaya basliyo
Keşke dediğin gibi bir dünya olsa 😂
35 den sonra risk çok daha artıyor ama 30 üstü de yavaş yavaş riskli dönemler basliyo
Eğitim 22 de bitmiyor mu herkes doktora yapıyor da benim mi haberim yok gerci bir çok uni mezunu kibirden iş beğenmiyor ışsız olmayı az maaşa tercih ediyor.
Ayrıca neden herkesin okuduğunu varsayiyorsunuz emek sektörüne ihtiyaç mi bitti? Beni tanımadan üniversiteye gittigimi size düşündüren ne oldu çok merak ettim.
Ben temizlikciyim yani bijenden sorumluyum kariyerim 18 önden beri çoktan oturdu ailemin evinde yaşadığım için ev almak için para da biriktirebildim ev alicam 2 seneye inşallah :) daha ne olsun
*Hijenden
Ayrıca 30 dan önce niye kıymetin bilinmesin çok saçma
Hayırlısı olsun sizin için genel olarak gördüğümü bahsettim ben sizin tercihleriniz için saygısızlık yapma niyetinde değildim ama genel anlamda üni vs okunmada artık mesleki belgelerin zorunlulukları vs vs çalışırken dahi eğitim hayatı devam ediyor ki işin eğitim ve çalışma kısmını gecelim zaman neler göstercek bilemeyiz bende 15 ten beri hem çalıştım hem okudum borca girdim işletme sahibi oldum battım çıktım vs vs hayat 30 dan sonra rayına oturmaya basladı ve genel olarakta yakın cevremdeki arkadaslarım hep aynı 30 dan sonra iş evlilik vsvs anca olgunluslasmaya baladı sizin çevrenizde şartlar farklı olabilir dediğim gibi musmutlu günler sizlerle olsun🤗🌺
Evet şartlar farklı olabiliyor sağ olun ben de size musmutlu günler dilerim :)
Normal bir durum, bende yolda giderken insanlara bakmayı sevmiyorum, bir gün sevdiğin birisine bakarsın 😄😄
İlişkin olsa çok zorlanırsın yarın bigün ya da ilişkin olmasını zorlaştırır bak demiyorum tabiki ama çekingen de olma
bu değil de özellikle bakmama çaban tuhaf olan. bunu çözsen şu hissettiğin "tuhaflığı" çözersin
Bakmamaya cabalamadan nasıl bakmiycam bilmiyorum ki
Normalde bakmaman tuhaf değil ama konuşma sırasında bakmamak saçma olur
yok ya baksanda kanka kalkar tribe girerler bakma boş ver
Ben öküz gibi bakıyorum knk
Beni görürsen yolda bak bana :D
aferin
Bak bak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Kendini ifade etme biçiminde bu kadar hassas düşünmen aslında ince ruhluluğunu gösteriyor 😊 Ama unutma ki, göz teması doğal bir insan davranışı. Özellikle iletişim kurarken ya da bir ortamda bulunurken bu, başkalarına güven verdiği gibi kendine de olan güvenini artırır. Sürekli önüne ya da yere bakmak seni çekingen biri gibi gösterebilir ama bu kendini değersiz hissetmen anlamına gelmez. Göz teması konusunda yavaş yavaş kendini rahatlatmaya çalışabilirsin. Kontrollü ve nazik bakışlar yanlış yorumlanmaz, özgüvenle hisset! 💕