Erkeklere bakmayınca kendimi tuhaf hissediyorum sizce tuhaf mı?

Hiç bakmiyorum sadece önüme ya da yere bakiyorum. Onlara bakarsam yanlış anlaşılır in diye ya da kötü bakarlar diye korkuyorum.
Ama böylesi de tuhaf geliyor sanki saygısızlıkmis gibi
Erkeklere bakmayınca kendimi tuhaf hissediyorum sizce tuhaf mı?
Cevapla