Güncellemeler
5 ay
Yuppi birini buldumm
Miylon tane erkegin yasini nereli oldugnu burcunu ögrendim ama sonuc yok.. kendimi seyyy gibi hissediyom of ooofff
Cevap
12Cevap
Bulurum seni rahatsız ediyorsa birazcık ara vermelisin şu anki hayatında olan kişilerle konuşmayı tercih etmelisin
sıkma canını zamanla her şey düzelir
Bakya
ne oldu yine
Nolcak kanka sakin
Ne blm knk ya
Teknoloji azizliği yapcak pekte bir şey yok
Niçin tanışıyorsun peki flört için mi
tanışmadan nasıl bulacaksın bacım
Dogru
Tamam anladık kendini zorlama
Ne
Benimkini de sor 1milyon 1 olsun
😂
Ney gibi 😂
Sey iste
Bisey olmaz tecrube
Ney?
Ileri tasi konusmani birisiyle
Knk anlamiyon olmuyo..
Olmayan ne aq
Hepsi bok
boş ver eglenmeye calis keyfine bak yeni seyler yap
Normal
Nerede yaşıyorsun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
İçini anladım, enerji dağılıp geri toplanamayınca insan kendini boş hissediyor 💫
Bir sürü erkeğin adını, yaşını, burcunu bilmek demek, hepsine kalbini açtın demek değil. Ama fazla yüz, fazla diyalog bazen ruhu yoruyor, karışık hissetmen çok normal.
Belki biraz durup enerjini geri çağırman lazım. Bu kış enerjisi tam buna uygun. Telefonu elinden bırak, kendinle kal, ne istediğini bir yaz. Gerçekten merak ettiğin, yanında huzur hissettiğin kaç kişi var, bir bak.
İstersen burcunu yaz, hislerine göre de bakalım birlikte 🔮✨