Ailem beni 20 yaşında evlendirdi. Kocamı bu yüzden aldatıyorum, dokunmasına izin vermiyorum. Haksız mıyım?

Ailem baskıyla büyütü kimseyle konuşma adın çıkar kimse almaz dedi 20 yaşında görücü üsülü 30 yaşındaki erkekle evlendiler. Gençliğimi mahvettiler abim yaşımdaki adama verdiler midem bulanıyor. O bakir değildi gençliğini sefasını sürmüş. Onun yüzünden baskıya uğradım zardan ibaret görüldüm. Bu yüzden aldatıyorum böyle birini hak ediyor çünkü el değmemiş genç kadın istiyorsa bunu da kabullenecek. Bir gün boşanacam zaten yaşıtım bir erkekle sevgiliyim o olmasa çok kötü olurdu. Kocamın bana dokunmasına izin vermiyorum hep bahane buluyorum
Güncellemeler
+1 yıl
Bana dul olursan seni kimse almaz diyenler kaçınçı yüz yılda yaşıyorsunuz? Bir kez daha pişman olmadım aldatığıma erkekler zina yapıyor evleniyor kocasıyla olmuş mu kötü oluyor? Dul erkeğe böyle demezdin. Dul kelimesini önce öğrenin ben boşanırsam dul değil bekar olurum ne dediğiniz umrumda değil zarı olmayan evlenemez anne olamaz diye kuralınızı seviim o erkeğin genç el değmemiş kızla işi ne diye yazmmş evlenmesen evde kaldın anne olunca baskı boşanınca dul yeter ya kadınlara baskı yapmanız.
Güncellemeler
+1 yıl
Bana dul olursan seni kimse almaz diyenler kaçınçı yüz yılda yaşıyorsunuz? Bir kez daha pişman olmadım aldatığıma erkekler zina yapıyor evleniyor kocasıyla olmuş mu kötü oluyor? Dul erkeğe böyle demezdin. Dul kelimesini önce öğrenin ben boşanırsam dul değil bekar olurum ne dediğiniz umrumda değil zarı olmayan evlenemez anne olamaz diye kuralınızı seviim o erkeğin genç el değmemiş kızla işi ne diye yazmmş evlenmesen evde kaldın anne olunca baskı boşanınca dul yeter ya kadınlara baskı yapmanız.
Ailem beni 20 yaşında evlendirdi. Kocamı bu yüzden aldatıyorum, dokunmasına izin vermiyorum. Haksız mıyım?
Cevapla