Evli olan komşumuz bana bakıp "Görüşürüz" dedi anlam çıkarmalı mıyım?

Zaten hep bakıyordu bana, bende de biraz hoşlanti vardı. Neyse bugün annemle bankasına gittik işlerimiz vardı bize çay falan ısmarladı beklerken çok samimiydi. İşimiz bitti çıkarken anneme iyi günler dedi bende kalkmaya hazırlanıyordum ona baktım gülümseyerek "Görüşürüz" dedi garibime gitti zaten bugün ki bakışları çok garipti. Neden imali şekilde görüşürüz dedi.
Evli olan komşumuz bana bakıp "Görüşürüz" dedi anlam çıkarmalı mıyım?
Cevapla