Sinir etti beni ya akşam akşam o değil annemi aramış annemede söylemedim haftasonu İstanbul'a gideceğim o zaman söylerim diye annemi aramış sacmasapan şeyler söylemiş Cemre konuyu çok uzattı aramızda küçük anlaşmazlıklar çıktı diye annem üzülmesin diyede diyemdim olayları bu sefer annem bana kızıyor o kadar zamanı boşuna mı harcadın ne olacak diye gün bitmiyor olay çıkmasın sanki bir evlilik bitirdim ya.
Ya çok belliymiş aslında ben hep kendimi kandirmisim iliskimiz çok güzel dkge şimdi geçmişe bakıyorum ne kadar şeyi sineye çekmişim birde bugün biri dedi işyerinden ne bekliyordun ki senden küçük olan adamdan diye iyice Sinirimi bozdular dik drumam lazimda çok zor böyle ortamda
Sen milletin laflarına bakma belli olmuyor ki bakıyorsun, hoşlanıyorsun istediğin gibi o yaklaşıyor sana ilişkin başlıyor.. Başına gelmemiştir onların öyle şey bilemezler.. Millet etkilemesin seni. Boşa kürek çekmek kolay. Kendileri ne yapıyor, nasıl ilişkiyi yürütüyor gör bakalım.. Anca boş boş konuşurlar..
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Ben mevlana değilim ki...
ne olursan ol gel demiyorum...
Beni aldatan birisiyle bir daha işim olmaz yani..
Aynı bahsettiğin gibi oldu ve sana geri döndü.. Çok sorumsuz bir çocuk bu.. Bu işler çocuk oyuncağı değil ki böyle.. Çok basite alıyor herşeyi
Sinir etti beni ya akşam akşam o değil annemi aramış annemede söylemedim haftasonu İstanbul'a gideceğim o zaman söylerim diye annemi aramış sacmasapan şeyler söylemiş Cemre konuyu çok uzattı aramızda küçük anlaşmazlıklar çıktı diye annem üzülmesin diyede diyemdim olayları bu sefer annem bana kızıyor o kadar zamanı boşuna mı harcadın ne olacak diye gün bitmiyor olay çıkmasın sanki bir evlilik bitirdim ya.
Küçük anlaşmazlık mı? Pes yani kendi ayrılmak istediğini söylüyor nesi küçük anlaşmazlıkmış bunun ya.. Güven olmaz böyle birine çocuk daha bu...
Senlik bir durum yok ki sen annene anlat durumu oda anlayışla karşılayacaktır..
Nasıl desin ben ayrıldım diye ki:/ ya zaten belli etti küçük olduğunu benden zaten üç iki yaş kucukte böyle kuculecegini düşünmezdim ya:/
Daha çocuk olduğu zaten yazılarından belli.. Elinde sonunda öğrenecekler.. Sen dik dur canım aman..
Ya çok belliymiş aslında ben hep kendimi kandirmisim iliskimiz çok güzel dkge şimdi geçmişe bakıyorum ne kadar şeyi sineye çekmişim birde bugün biri dedi işyerinden ne bekliyordun ki senden küçük olan adamdan diye iyice Sinirimi bozdular dik drumam lazimda çok zor böyle ortamda
Sen milletin laflarına bakma belli olmuyor ki bakıyorsun, hoşlanıyorsun istediğin gibi o yaklaşıyor sana ilişkin başlıyor.. Başına gelmemiştir onların öyle şey bilemezler.. Millet etkilemesin seni. Boşa kürek çekmek kolay. Kendileri ne yapıyor, nasıl ilişkiyi yürütüyor gör bakalım.. Anca boş boş konuşurlar..
Olur öyle bitti gitti işte..
Çok isabetli bir cevap olmuş bir defa bunu yapan yine yapabilir asla güvenemezsin. Güven olmayan ilişki de zaten iyi gitmez
bir defa kabul etmek gibi bir canım yaptım, sonra aklımı başıma topladım
Verilebilecek en doğru ve yerinde kadar 👏👏👏👏sktsin gitsin aşkına
İlginç hiç böyle şeyler yaşamadım yaşamakta istemem...
Doğru yoldasın yolundan şaşma aferin sana Cemre. Bugün bu şekilde giden yarın yine gider
Yerinde olsam, onun istifa etmesini sağlardım..
Hiçbir şey yapmam öylesi için
E normal atabilir sonuçta erkek o senden üstün.
Gülerdim 🤣