AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
140Cevap
Boşanıp bir zaman sonra yeni bir evlilik yapsan daha iyi olurdu. Kendi düşen ağlamaz. Geçmiş olsun.
hata ğstüne hata burada kazançlı çıkan erkekler olmuş
Ben ne olucam
meze olmuşsun işte k bakma da
Ne olacaksın kendi ayakların üzerinde durup kuzu postlu erkeklere yani sözde seni teselli etmek adına faydalanan erkeklerden uzak durup seçici olacaksın ve dik duracaksın hata yaptın arkasında duracak bundan ders alacaksın
Öyle olacak artık
İt seni ısırdı diye sen de iti ısırdın kendine saygını ve onurunu yok saydın
geçirmişler olsun
evet aldatmışsın sende ama boş veeer. tadını çıkar hayatın, geçmişe çok takılma bence..
onun sana yaptıklarını ona yapmak belki içini soğutur ama seni ondan farksız birisi yapmaz
bnce çok haklısın bazende kısasa kısas arkadaşım.
Aynen öyle canım çok yandı
dertleşmek istersen beklerim benimde anlatacaklarım var.
seni bekliyoru arkadaşım benimde paylaşmak istediklerim var
ortada çocuk yoksa boşanmışsanız sorun yok herkes istediğini almış çekilmiş köşesine
Çocuk var
o zaman sıkıntı yaa
Hayatı nasıl güzel muhteşem yasiyacak isen öyle devam et.. kimseyi takma
Eğer böyle bir şey varsa onun seviyesine inmeden boşananabiliridn ayrıca aşık olmak için bahane aramassın sanki
Olan olmuş artık yapacak bir şey yok kim kimi yakalarsa artık olmuş
Boşandıysan önemi kalmamış aldatmanın. Ayrıca iyi ki varsınız. Senin konumunda olan bir abla bana erkenden açılış yapıp yatak hayatını öğretti
ayrıldıktan sonra hemen tekrar evlenmek zorunda mısın? Bir süre hayatını yaşa ya 😀😀
Herkes yanaşmaya çalışıyor böyle olmuyor
Onunla basa çıkabilirsin. Tabi sen daha iyisini bilirsin :))
Çıkıyorumda adama aşığım evlenmiyor ne yapıcam
Niyetini öğrenmelisin. Belki seni kullanıyordur
Hata hatayla telafi edilmez.. Keyifli günler..
Sen peçete ya da tuvalet kağıdı mısın da kullanıldın. Önce bunu düşün
keşke ayrıldıktan sonra yapsaydınız..
karaktersiz biri için karakterinizi bozmuşsunuz..
Bari tek gecelik birlikte olup gitseydin başına bela yapmışsın hem evlenmiyo hem kullanmış
Siz kafayı yemişsiniz. Allah aşkına bekarken bekar birileriyle olun. Sizi aldatan da kendi karaktersizliğini göstermiş oluyor intikam duygusundan uzak durun.
Ohhh sizin evlilik dönme dolaba dönmüş gelen gidene ne güzel 👻👻👻👻👻
Peki şimdi kiminle berabersin
2. yle
Anladım Peki ayrıca sorularım olacak sana buradan soramam gizlisinde nasıl yapalım
ohhh iyi yapmissin degmis bence iliklerine kadar bosalip catir catir verseydin.. hem zevkini aliyosun hem ofkeni cikariyosun.. bundan sonra boyle yap hep degisik degisik tatlar al
Kotuledigin şeyi sende yapmış oluyorsun
Mecbur yapmalıydım
Neden mecbur
Yani yaptığın hataların bedelini ölmekle mi kapatıyorsunuz
😔
Bence bu değil boşanmayı başarmış biri güçlü biri hayatında illa ki hatalar yaşayacak
Dayanamıyorum beni kullanıp atamaz
Peki neden hayatına aldın
Aşık oldum
Bu kullanılmak mi
Hayır bana evlenme sözü verdi anlamıyormusunuz sonradan caydı
Tamam da herkes verdiği sözü tutacak mı
Başkasına aşık olman iyi olmuş
Ablacım demin bi yorumunda acından bahsetmişsin ve karşındaki abaza sadece cesaret demiş. Kız kıza dertleşiyorduk seninle bana da iftira attı erkek dedi. Neyse yapman gerekene gelince o çocuğa evli olmadığını eşinin seni aldatmasıyla nikahın düştüğünü ve kimseyle bağının olmadığını bu yüzden hayata yeniden başlayıp onu sevdiğini söyle.
Tamam mantıklı teşekkür ederim ozaman benimle evlenmek istermi
İster sen onunla ilişkiye başladığında evli değildin nikahın bozulmuştu böyle olduğunu söyle sırf kadınsın diye olmayan evlilik seni bağlamaz
Niye kullanılacaksın bakire değildin ki ne kullanılması ikiniz de zevk aldınız
Bakire değildim evet ama ben aşık oldum ona bana evlenme sözü vermişti
Ailesi evli kadın kocasını aldatmış mantığında bakıyor olabilir. Ama sen ezilmek zorunda değilsin sen kendini açıkla ben sadık bi insanım de o adam beni aldattı bana rol yaptı ben de o biten ilişkiye sadık kalamazdım de evli değildim nikahım düşmüştü sadece seninle bi yol çizmek istedim de
Sana sadık kaldım de
haklisinn tatli gelmistir ama 🙂
Evet gizli saklı yaptım
Sonradan ortaya çıktı tabi
himmm heyecan verici ya fenasin nasil cikti
Gördüler işte beni biriyle
himmm cok zevkliydi dimi gizli yapmak yakalanma korkusu
Evet
nerde yaptiniz
Şu an peki ayrimi yasiyorsun
ordamisinn
😔
noldu
yok seninki hobi olarak geçer literatürde :D
Ama ondan sonra yaptım o aldatmış oluyo bende bedel ödetmiş oluyorum benimki aldatma sayılmıyor
kendinin inanmak istediğine inanıyorsun. sen bilirsin
çokiyi ettin bunu haketmisti
kocan haksız ama sende haksızsın olmaz boyle seyler
Hata ya hata ile gidersen ondan kötü olursun hakkettin eger hikaye doğru ise
Hakettimmi? Suçlu benmi oldum şimdi
Suçlu onun hatasina karşı sende ayni hata ile gitmen aglanip vaglanman yersiz
ne kadar büyük bir yıkım, ama sanki siz de aldatmak için bu anı bekliyormusunuz
Arkadaşım çok kötü bi evlliğimiz vardı ama aldatacağını hiç düşünmemiştim öğrenince çıldurdım
valla ben bilememki, destek alın isterseniz
Kocan için ne diyorsan, hangi sıfatları kullanıyorsan, bil ki sen de sadece onun kadın versiyonu oldun. Bu kadar basit.
Haksızsın ne olursa olsun onun seviyesine inmemeliydin başkasıyla birlikte olmuş olarak gururunu ayaklar altına almış oldun
Yanlış tabiki o bir b o K yedi diye senin de aynı b o K u yemene gerek yoktu
sen namus kavramını eşin için değil kendi değerlerin için korumalısın
İkimizde birbirinizden ahlaksizsiniz bence onun yaptığının aynısını yaparsan senin ondan ne kalır yanin kalıyor
Haklısın tebrikler👏👏👏
Trol olma ihtimalini göz önünde bulundurduk.
Yahu trol değilim off
Canını sıkma kimin ne dediğini boş ver asıl sen ne düşünüyorsun ona bak
Aldatan kadınlar neden çekici geliyor bana anlamadım🤷
Bana gel boş ver onu
Üzüldüm senin adına
😔
🙋♂️🙋♂️🙋♂️
Gelsene
Ben hala aldatıyorum şahsen onlardan biri aldatsa umrumda olmaz.
Nasıl yani karınımı aldatıyorsun
Evet
Oda seni aldatıyor olabilir...
Aldatabilir umrumda olmaz
Benim kocamda böyle düşündü demekki
Olabilir
Peki sizin aldatma sebebiniz nedir karınızı sevmedinizmi
Sevmiyorun evet
KALALALSLWLSLSLSLSLLSLXLSLSLSLWLSLLWPWLWLSKSKSMDMD HAKLISIN
haklısın gizli üye yürü be :d
Boka batmışsın abla. Geçmiş olsun.
Zor bi durum ailesi de istemiyormuş hakkınızda hayirlisi
iyi olmuş haklısın tabi
Boşandığın iyi olmuş tadını çıkar hayatın
Ayrıl evlenmekten ismeyorsa, başkasını bulursun
bir sey yapmana gerek yok
Sen Kenyalı misin
evet
Bende Reykjavik
Oooo hemşerrm
Ne hemşerisi Kenya nere İzlanda nere
a ben yanliş okumusum fazla türkce bilmiyor
Çorumlu musun doğruyu soyle
hayir kenya liyim
Kullanilmak senin kaderin galiba umarim akillanmissindir
😔 Evlenmiyor
Kendini rahat hissediyorsan no problem.
Ben rahatım ama adım çıktı buna çok üzülüyorum
Sırf adın çıktı diye mi üzülüyorsun? Onun yaptığını yapmış olmandan dolayı ne hissediyorsun
İkisi içinde üzgünüm açıkcası pişman değilim ama üzgünüm
Geçmiş olsun artık yapacak bir şey yok
Adımın çıkması çok zoruma gidiyor
Ona da yapacak bir sey yok. Zamanla unutulur
iyi olmus ama oda aldatiyordur
Kocam aldattı zaten sonra bedel ödettim
suankini diyorum
Evet aldatıyor zaten evlenmek istemiyor ama ben aşık oldum
Onunda adı çıktı evli biriyle oldu diye benimle
Sen niye siteye giriyorsun
Senin ondan farkın kalmamış ki. Seviyorum dediğin kişide kullanıp kullanıp atmış işte.
Sevgi aştan önce saygı gelir sizin birbirinize saygınız yokmuş
Haklı değilsin tabikide.. Evleniyorsa da ayrıl ondan saf mısınız ya
Evlenmiyorsa dicektim
eee sonra
Sonra olan bana oldu sevgilim evlenmiyor kocam boşandık zaten isyandayım
eee ya sonra
Sonra sevgilim benle evlenmiyor kullanıp atma derdinde şimdi ben ne yapıcam?
ortada kalıcan
Kaldım😔
gel bi de ben basiim nolcaksa olsun
Ben sana basmiyim dikkat et
tamam harun abi
Bak işine ya
bakıcam yanaşırsan
Gel gel
gizli değilim sen gel :)
Off şaka yaptım ya 😔 Ne olacak benim durumum onu söyle
bundan sonra ücretli tarifeye girer. burdan bilgi veremiyoruz mlsf. s
:)
hadi bakalım :)
Kralsın canim en iyisini yaptın
Kesin izmirlisin
Yok değilim İzmirli
Merak ettim bak senj
Yapacağını yapiyon zaten
Evlenmiyor
Gel konuslaim detaylı
ödeşmişsiniz.
Evet beni aldattı pislik
1-1 berabere.
Yanlış biley yaptın gayete erkek nevsine yenik düşer herzaman kadın onu düzeltmekle mükeleftir
Hayalleer hayatlaaar
Aynen öyle
Görüştüğün çocuk işi biliyor
Nedemek bu
Seninle evlenmiyormuş ya işte onun için dedim. İşine geliyor böylesi, sense çocuğa aşığım diyorsun
Eski eşim dediğine göre ayrıldın snaırım
Evet
Neden ayrılmıştın özel değilse anlatır mısın
Keske hic o duruma düşmeden boşansaydın
Keşke...
evlimiydin bunlari yaptiginda
Evet
peki simdi sevgilin ne oldu, bosaninca
Duruyo
onunla neden evlenmiyorsun simdi
Evlenmiyor benle oda şrfsz
o zaman nefen veriyorsun ona, neden ayrılmıyorsun
Aşık oldum 😢
bence yanlış yapiyorsun, vaz geçmenin acisina dayanamiyorsun, ama ileride daha cok pisman olup daha cok aci cekeceksin, ayril simdiki aciya razi ol
ee biz sana dedik bunu
😔
ayrıldın mi bari
Günah günah ahiretinize yazik
Senin ondan ne farkın kaldı
Bütün kadınlar aldatıyor zaten
E ikinizde iğrencsinjz midemi bulandırıyorsun
haksızsın ama boşandıysan sorun :)