Ayrılıklar illa ki düşmanca olacak diye bir şey yok günümüzün ilişkilerinde maalesef insanlar ayrılırken birbirine düşman olarak bırakıyor söyleyeceğim şeye gidecek olursak neye göre ayrıldığıma bağlı Eğer gerçekten aşırı derecede canım yandıysa yine ona ağır bir şekilde agir konuşmadan ilişkiyi bitirme noktasına gelirim her şeyin başı önce sabırdır sonra dinlemektir sonra mesaja doğru bir şekilde karşıya iletmektir ama şey insanlar bundan yoksun olduğu için Maalesef ki işte sinirlenmeler ağıza alınmayacak şeyler suçu Her ne olursa olsun bir insan mesajı doğru bir şekilde iletmeli
Ayrılan çiftlerin yüzde 90'ının yaptığını yapıp hakaretler etmezdim.. Çiftler ayrıldığında sanki ilişkinin başlangıcında diger taraf için ölüp biten onlar değilmiş gibi yagdırıyor hakaretleri ama bu çok yersiz madem dediğin gibi kötü biriydi neden onunla sevgili oldun değil mi? Normal iki medeni insan gibi ayrilma taraftarıyım ben, gömüp yermeye gerek yok sonuçta o insanla zaman geçirmişiz, bir şeyler paylaşmışız..
P. S. Bu yorumum ihanet yuzunden biten ilişkiler için gecerli değil, ihanete ugramış bir insan ne kadar aklı başında olursa olsun dayanamaz zaten
Çok mutlu ol Benden daha yakışıklı daha efendısı mutlaka çıkar Ben kım book! Senı hakettım? Yakışmıyorum sana Hep üzdüm gun yüzü göstermedim haklısın Ilerde sakat kalma ıhtımalım varmış Uyusturucuya başladım gıbı şeyler.. bu yalanları soylemessem benı hedef hırs halıne getırır gerek yok.. 5 10 dk kendınızı ıtın doötune sokun sonra rahat edın