2 yıllık evliyim eşim hala annesine bağlı bir bebek gibi bu kadarı fazla değil mi?

2 yıllık evliyim eşim hala annesinin ağzının içine bakıyor annesi gel derse geliyor git derse gidiyor her akşam çağırıyor oradayız yatmaya evimize geliyoruz sadece benim lafım asla geçmiyor bugün annesi bulaşıkları makineye at oğlum dedi kalktı lafını ikiletmedi anında yaptı evde asla elini birseye sürmeyen eşim hayret ettim sonra bu gece burada kal OĞLUM DEDI eşim beni eve bıraktı annesinde uyumaya gitti şaka gibi evde yalnızım tamam annesidir ama bu kadarı fazla değil mi?
Güncellemeler
+1 yıl
Kayinvalidem yılbaşı için çağırdı sagolsun eşimle yine kayinvalidemlerdeyiz çok romantik bir yılbaşı olacak
2 yıllık evliyim eşim hala annesine bağlı bir bebek gibi bu kadarı fazla değil mi?
Cevapla