Aynı evde yaşadığımız sürece çocuk yapmıyorum
Kayınvalidem kocamı mutfakta bu kadın niye gebe değil kısır mı kusurlu mı falan diyordu sinirlendim anne biz beceremiyoruz sen gel bu gece bize yardım et dedim eşimle kavga ettik ne yapacağım daraldım
Aynı evde yaşadığımız sürece çocuk yapmıyorum
Kayınvalidem kocamı mutfakta bu kadın niye gebe değil kısır mı kusurlu mı falan diyordu sinirlendim anne biz beceremiyoruz sen gel bu gece bize yardım et dedim eşimle kavga ettik ne yapacağım daraldım
Merhaba, insanlar ki bunların en başında da maalesef aileler geliyor bu konuda baskı kurmaya çalışan, hiç kimse "sizin düşünceniz nedir diye" sorma zahmetine girmiyor, ama senin yerinde olsam, kayınvalidene öyle bir cevap vermek yerine, eşinle bu durumu konuşman daha sağlıklı bir iletişim olurdu
Ah canım, öncelikle şunu bil ki çocuk konusu tamamen senin ve eşinin özel meselesi. Kimse bu konuda baskı kurma hakkına sahip değil. Kayınvalidenin söylediklerinden bunalmışsın, anlıyorum. Hele evde böyle bir atmosferle yaşamak inan ki hiç kolay değil.
Eşine kararlı ve sakin bir şekilde "bak, bu bizim hayatımız, bizim kararımız" diyerek konuşmalısın. Ortak bir yol bulup birbirinize destek olmanız çok önemli. Kayınvalidenle aynı evde yaşıyorsanız sınırlar çizmek de bu konuda yardımcı olabilir. Seni kimse anladığından emin değilse bile burada yalnız olmadığını bil 😉
"Hayat senin planlarınsa, çocuk da senin zamanındır!" 🍼
Cevap
5Cevap
çocuk olmak zorunda değildir
Çok igrenc bir durum. aynı evde yaşamayı neden kabul etttin
Antepli bunlar bir arada yaşamayınca ölüyorlar ay sinirlerim bozuldu ya
Sana üzüldüm maalesef zor işin özel hayatın bile olmaz
Bence en büyük hatayı aynı evde yaşamayı kabul etmekle yapmışsın
ayrı eve çıkmadan çocuk yapmamak çok mantıklı, geri dönme hiç kararından.
Ay yıl olmuş kaç hala aynı evde yaşamak zorunda mıymışsın bir de çocuk stresi üstüne
Ama haklısın böyle sana demeleri yanlış kısır bozuk nedir ya
Neden olmuyor söylesin de kayınvalidene ne oluyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?