Hiç sevgilim olmadı ki ama eski sevdiğin adamdan niye vazgeçtin diye soracak olursan benden çok büyüktü 20 yaş büyüktü yani yaş farkına karşı değilim ama 20 yaş gerçekten belli bir yerden sonra bana fazla geldi daha sonradan çok ana kuzusuydu hiç böyle değişmeyecek gibiydi bir de pis biriydi yani öyle temiz biri değildi aslında niyeti pisti karakteri pisti cahildi falan filan işte
Dgfhfg Sorun yaş değilde adam çok cahildi Şu anda ne oluyor biliyor musun ben ondan vazgeçtim beni mesela bazı sosyal platformlarda arkadaş eklemeyi çalışıyor o adam mdkdk Ben vazgeçtikten sonra bir şeyler olmaya başladı😂 Ama çok geç
Ailesini bahane edip benden ayrılmak istemişti ama ayrılacak ya bahaneydi sadece. Ama diyorum ki iyi ki de ayrılmış yoksa daha peşinde sürükleniyor olacaktım belki de.