Sosyal medyadan tanıştığım kişiyle beraber kalacağız, iyi biri bana duygusal yaklaşıyor. Birlikte kalmam hata mı sizce?

Sosyal medyadan tanıştığım biriyle bir ay sonra buluşacağım ve bir gece beraber kalacağız şimdiki izlenimime göre iyi biri izin alıyor herhangi bir şeyde veya konuştuğum diğer erkeklere göre duygusal yaklaşıyor farklı konulara girmiyor falan beraber kalmakta yanlış mı yaparım yaşı 20 bu arada ben 19
Güncellemeler
+1 yıl
Haklısınız aptallığım üstümde yine
Sosyal medyadan tanıştığım kişiyle beraber kalacağız, iyi biri bana duygusal yaklaşıyor. Birlikte kalmam hata mı sizce?
Cevapla